نتایج جستجو
از الکتاب
- الأحزاب ١٠ (رده سوءظن به خدا)روانى ۶، ۱۲ حواس: عوامل مؤثر در حواس ۶ حیات: عوامل مؤثر در حیات ۱۰ خدا: سوءظن به خدا ۱۳، ۱۴، ۱۵ ذکر: ذکر غزوه احزاب ۳ غزوه احزاب: احزاب صدراسلام در غزوه۴۴ کیلوبایت (۳٬۸۸۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۹
- ابراهيم ٤٧ (رده سوءظن به وعده هاى خدا)آثار قدرت خدا ۹; حتمیت وعده هاى خدا ۱، ۳، ۴; دلایل حتمیت وعده هاى خدا ۹; سوءظن به وعده هاى خدا ۱; وعده هاى خدا ۲، ۶; وعیدهاى خدا ۲ ظالمان: انتقام از ظالمان۳۳ کیلوبایت (۲٬۶۸۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۷
- الشورى ٢٧ (رده نهى از سوءظن به خدا)لَوْ بَسَطَ ... لَبَغَوْا 4- مؤمنان نبايد به خاطر تنگناى معيشت به خداوند سوءظن داشته باشند. «وَ لَوْ بَسَطَ اللَّهُ» 5- رفاه بيش از حد زمينهى طغيان است۴۰ کیلوبایت (۳٬۴۲۵ واژه) - ۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۴۷
- اهل نماز و حج و زكات باشند، ولى نسبت به كارهاى پيامبر صلى الله عليه و آله سوءظن داشته باشند، در حقيقت مؤمن نيستند. سپس آن حضرت اين آيه را تلاوت فرمودند.۳۹ کیلوبایت (۳٬۳۱۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۹
- گناهانى است که در درون انسان پنهان مى باشد که مصداق روشن آن گناهان قلبى، مانند سوءظن است. نقطه مقابل آن گناهانى است که کاملا جنبه عملى دارد (ظاهر الإثم). ۴- تداوم۲۲ کیلوبایت (۱٬۶۷۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۴
- دادهاند. «2» البتّه حق بودن شورى چشم به اين معنا نيست كه ما به بعضى افراد سوءظن داشته باشيم و آنان را متهم به چشم شورى كنيم. و يا كوتاهىهاى خودمان را در۲۹ کیلوبایت (۲٬۸۲۳ واژه) - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۳:۵۲
- الْحَناجِرَ» 4- بعضى مؤمنان، به هنگام بروز پيش آمدهاى سخت به قدرت خداوند سوءظن مىبرند. «تَظُنُّونَ بِاللَّهِ» 5- مؤمن در معرض ابتلا و آزمايش است. «ابْتُلِيَ۳۶ کیلوبایت (۳٬۴۰۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۹
- دادهاند. «2» البتّه حق بودن شورى چشم به اين معنا نيست كه ما به بعضى افراد سوءظن داشته باشيم و آنان را متهم به چشم شورى كنيم. و يا كوتاهىهاى خودمان را در۳۵ کیلوبایت (۳٬۰۰۳ واژه) - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۳:۵۱
- انبيا، از سوءظنّ مردم به دور نيست. «ما كانَ لِنَبِيٍّ أَنْ يَغُلَّ» (ضعف ايمان از يكسو و حبّ دنيا از سوى ديگر، انسان را وادار مىكند به انبيا سوءظنّ ببرد.)۴۳ کیلوبایت (۳٬۸۵۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۸
- همچنين فرمودند: «كسىكه از ترس تنگدستى ازدواج را ترك كند، از ما نيست و به خدا سوءظن برده است». «2» در روايات مىخوانيم: «كسىكه براى ازدواجِ برادران دينى خود۵۷ کیلوبایت (۴٬۹۹۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۵
- است كه كسيكه در شب حمل سلاح نمايد او محارب است مگر آنكه مردى باشد كه مورد سوءظن نگردد و البته كسانيكه در مقام محاربه با مسلمانان باشند خواه براى قتل و غارت۷۲ کیلوبایت (۶٬۴۳۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۱
- ماجرا هيچ اعتراضى از او نقل نشده است و براى اينكه طرح مخفى بماند و موجب سوءظن نشود، بازرسى را از بار ديگران شروع كردند تا نوبت به بنيامين رسيد و چون در۷۳ کیلوبایت (۶٬۱۷۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۵
- انتقام نيست، به دنبال اعادهى حيثيّت و كشف حقيقت است. «ذلِكَ لِيَعْلَمَ» 2- سوءظنها را از اذهان برطرف كنيم. ذلِكَ لِيَعْلَمَ ...* 3- سوء قصد به همسر مرد،۴۳ کیلوبایت (۳٬۶۸۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۵
- برخى ياران خالص خود را در حضور ديگران نكوهش و عيبجويى مىكردند، تا مورد سوءظنّ حكومت ستمگر قرار نگيرند و جانشان سالم بماند. چنان كه امام صادق عليه السلام۵۱ کیلوبایت (۴٬۴۴۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۲
- بِإِيمانِهِنَّ» 6- در برخورد با افراد، ما مأمور به ملاكهاى ظاهرى هستيم، نه وسواس و سوءظن. «فَامْتَحِنُوهُنَّ اللَّهُ أَعْلَمُ بِإِيمانِهِنَّ» 7- نقش ايمان در مسايل۱۰۵ کیلوبایت (۸٬۷۳۷ واژه) - ۴ تیر ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۳۰
- منه مريب ). « مريب » از ماده « ريب » به معنى شكى است كه آميخته با بدبينى و سوءظن و اضطراب باشد، بنابراين مفهوم جمله اين مى شود كه مشركان نه تنها در سخنان۵۰ کیلوبایت (۵٬۸۴۶ واژه) - ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۵:۲۹
- انا اذا لمن الاثمين » سپس فرمود: اين وقتى است كه ولى ميت درباره شهادت شهود سوءظن داشته باشد، پس اگر به دست آوردند كه شهود به باطل شهادت داده و عناد ورزيده۴۵ کیلوبایت (۵٬۳۵۱ واژه) - ۸ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۲۰:۱۰
- داده با چنين علم اجمالى ديگر ما را نمى رسد كه نسبت به او در آنچه مى كند سوءظن پيدا كنيم تا چه رسد به اينكه او را بازخواست نماييم . و از جمله لطيف ترين۴۳ کیلوبایت (۵٬۲۹۹ واژه) - ۶ اسفند ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۰۱