نتایج جستجو
از الکتاب
- الأعراف ١٦٤ (رده آمران به معروف ایله)ماهى در ایله ۵ ; عبرت از قصه اهل ایله ۱۱ ; عذاب متجاوزان ایله ۵، ۶ ; عصیان اهل ایله ۲ ; قصه اهل ایله ۲، ۳، ۴، ۸ ; متجاوزان ایله ۱ ; مصلحان ایله ۱، ۳، ۴،۵۱ کیلوبایت (۴٬۱۸۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۷
- الأعراف ١٦٥ (رده عذاب صالحان ایله)بعذاب بئیس) ایله: عذاب صالحان ایله ۴ ; قصه اهل ایله ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ ; ناهیان از منکر ایله ۱ ; نجات مصلحان ایله ۳ ; نجات ناهیان از منکر ایله ۳ جامعه: عذاب۳۷ کیلوبایت (۲٬۸۷۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۷
- الأعراف ١٦٦ (رده اصرار بر گناه اهل ایله)خسئین) آفرینش: حاکم آفرینش ۵ ایله: اصرار بر گناه اهل ایله ۳ ; تارکان نهى از منکر ایله ۶ ; عذاب دنیوى اهل ایله ۷ ; قصه اهل ایله ۱، ۳، ۶ تبدّل انواع:۸ خدا:۳۳ کیلوبایت (۲٬۶۹۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۷
- الأعراف ١٦٣ (رده خواسته هاى اهل ایله)صید ۹ ; ناکامى در امتحان ۱۵، ۱۶ ایله: خواسته هاى اهل ایله ۷ ; عبرت از قصه اهل ایله ۵ ; قصه اهل ایله ۳ ; ماهیهاى سواحل ایله ۶، ۷، ۸، ۹ خدا: افعال خدا ۱۱،۵۵ کیلوبایت (۴٬۳۷۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۷
- الأعراف ١٦٧ (رده یهود متخلف ایله)«أذکر» استفاده شده است ; یعنى: «أذکر إذ تأذن ربک ... .» ۱۱- یهودیان تجاوزگر ایله، علاوه بر چشیدن عذابهاى دنیوى، تا قیامت به عذابهاى برزخى گرفتار خواهند بود۵۰ کیلوبایت (۴٬۱۰۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۷
- شدند. عيّاشى در تفسير خود از امام باقر عليه السلام قصّه اصحاب سبت را كه اهل ايله بودند از قوم ثمود نقل كرده و در آن هست كه آنها واقعاً مسخ شده و به صورت ميمونها۱۴ کیلوبایت (۱٬۴۷۵ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۳:۳۳
- عليه و آله در جلو تمام مردم بيايد تا كنار حوضى كه در ازاى آن بقدر مسافت ميان ايله و صنعاء باشد و آنجا توقف نمايد و امير المؤمنين عليه السّلام را طلب فرمايد۳۷ کیلوبایت (۳٬۴۹۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۱۵
- به اصلاح اعمال و شؤ ونش دعوت نمى كند روايتى درباره نافرمانى قومى از اهل (( ايله (( در مورد ترحيم صيد ماهى در روز شنبه ومسخ شدنشان به ميمون . فقط فرقه اى۳۱ کیلوبایت (۲٬۳۴۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۷
- به اصلاح اعمال و شؤ ونش دعوت نمى كند روايتى درباره نافرمانى قومى از اهل (( ايله (( در مورد ترحيم صيد ماهى در روز شنبه ومسخ شدنشان به ميمون . فقط فرقه اى۳۹ کیلوبایت (۳٬۲۸۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۷
- عليه و آله در جلو تمام مردم بيايد تا كنار حوضى كه در ازاى آن بقدر مسافت ميان ايله و صنعاء باشد و آنجا توقف نمايد و امير المؤمنين عليه السّلام را طلب فرمايد۴۱ کیلوبایت (۳٬۹۵۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۱۵
- عليه و آله در جلو تمام مردم بيايد تا كنار حوضى كه در ازاى آن بقدر مسافت ميان ايله و صنعاء باشد و آنجا توقف نمايد و امير المؤمنين عليه السّلام را طلب فرمايد۴۰ کیلوبایت (۳٬۴۸۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۱۵
- عليه و آله در جلو تمام مردم بيايد تا كنار حوضى كه در ازاى آن بقدر مسافت ميان ايله و صنعاء باشد و آنجا توقف نمايد و امير المؤمنين عليه السّلام را طلب فرمايد۳۹ کیلوبایت (۳٬۶۴۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۱۵
- بودند که بني نضير باشند. مِن دِيارِهِم که مدينه باشد بطرف شام و ايله. لِأَوَّلِ الحَشرِ اول طائفه از كفّار اينها بودند که اخراج بلد شدند۴۵ کیلوبایت (۴٬۲۰۳ واژه) - ۱۱ تیر ۱۴۰۱، ساعت ۰۰:۵۳
- عليه و آله در جلو تمام مردم بيايد تا كنار حوضى كه در ازاى آن بقدر مسافت ميان ايله و صنعاء باشد و آنجا توقف نمايد و امير المؤمنين عليه السّلام را طلب فرمايد۴۳ کیلوبایت (۳٬۷۷۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۱۵
- چنين (آن حضرت دو انگشت خود را به هم چسبانيد) پهناى آن حوض از صنعاء است تا ايله، در آن به شماره اختران قدحهاى نقره و طلا است. پيغمبر صلّى اللَّه عليه و آله۹ کیلوبایت (۵۵۹ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۱:۲۲
- ابن عباس نقل شده كه منظور «انطاكيه » است . بـعـضـى ديـگـر گفته اند منظور ايله است كه امروز به نام بندر ايلات معروف است و در كنار درياى احمر نزديك خليج۴۴ کیلوبایت (۴٬۹۱۰ واژه) - ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۴:۱۲
- عليه و آله در جلو تمام مردم بيايد تا كنار حوضى كه در ازاى آن بقدر مسافت ميان ايله و صنعاء باشد و آنجا توقف نمايد و امير المؤمنين عليه السّلام را طلب فرمايد۶۲ کیلوبایت (۵٬۶۵۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۱۵
- بآنها مهلت داده شد چنانچه در مجمع از فرّاء نقل نموده و باهالى هجر و بحرين و ايله و دومة الجندل هم مثال زده شده است و در خاتمه اشاره شده است بآنكه نقض عهد۶۵ کیلوبایت (۵٬۲۹۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۸
- به اصلاح اعمال و شؤ ونش دعوت نمى كند روايتى درباره نافرمانى قومى از اهل (( ايله (( در مورد ترحيم صيد ماهى در روز شنبه ومسخ شدنشان به ميمون . فقط فرقه اى۷۱ کیلوبایت (۵٬۸۱۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۷
- قومى از عرب ثمود بوده و بخاطر هم جوارى با اهل ايله داخل در دين يهود شده باشند، چون بطورى كه مى گويند ايله شهرى بوده ميان مصر و مدينه در ساحل درياى احمر۴۵ کیلوبایت (۵٬۲۸۹ واژه) - ۸ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۲۰:۱۳