نتایج جستجو
از الکتاب
آیا منظورتان باب أقسام الطلاق بود؟
- را آشكارا 1- باب 7 347 2- نقل از لالي باب 7 ص 347 3- و نيز از روضة البهيمة 4- در همين باب و همين صفحه 5- باب 7 ص 348 جلد 1۱۸۴ کیلوبایت (۱۶٬۸۴۸ واژه) - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۰۹:۳۹
- را آشكارا 1- باب 7 347 2- نقل از لالي باب 7 ص 347 3- و نيز از روضة البهيمة 4- در همين باب و همين صفحه 5- باب 7 ص 348 جلد 1۱۷۰ کیلوبایت (۱۵٬۱۹۰ واژه) - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۰۹:۳۱
- البقرة ١٧ (رده اقسام گمراهى)ترك در اينجا بمعني عدم ايجاد فعل است چنانچه گويند فلاني تارك الصلاة است و معني آيه اينست که خداوند آنان را اعانت نميكند و بخودشان۶۶ کیلوبایت (۵٬۵۶۸ واژه) - ۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۱۶:۰۲
- تفسير نمودهاند كه مشتمل بر تسبيح و تنزيه و تقديس است و اخبار و اقوال در باب ذكر كثير بسيار است و خداوند آنذات اقدسى است كه رحمت ميفرستد بتوسط ملائكه و۲۳ کیلوبایت (۲٬۱۳۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۳۰
- در دو آيهى قبل راه نشان داده شده است. «وَ اسْتَعِينُوا بِالصَّبْرِ وَ الصَّلاةِ» لازم نيست همهى مردم با همهى مسائل آزمايش شوند، بلكه ممكن است: الف: هركس۵۹ کیلوبایت (۴٬۸۰۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۴۴
- انفاق كنندگان در راه خداى تعالى. «1» ارشاد القلوب، باب 38، صفحه 127 (با اندكى تفاوت) «2» ارشاد القلوب، باب 44، صفحه 138 (با اندكى تفاوت) تفسير اثنا عشرى، ج2،۴۳ کیلوبایت (۳٬۴۵۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۴۶
- ذكر فرموده «باب وجوب الصلوات علي النبي كلّما ذكر و وجوب الصلاة علي آله مع الصلاة عليه» و هيجده خبر در ذيل اينکه باب نقل نموده و۴۲۸ کیلوبایت (۳۹٬۴۴۵ واژه) - ۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۰۳:۵۶
- المجادلة ٢٢ (رده اقسام ایمان)اين مراد است از قول خداوند و أيّدهم بروح منه و از بعضى از اخبار كافى در اين باب استفاده ميشود كه اين روح ايمان حاضر است نزد مؤمن در وقت اطاعت و قوى ميشود۱۰۱ کیلوبایت (۸٬۶۳۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۶
- علاوه فرموده كه پس پوشاند صورت خود را و ظاهرا زدن از روى تعجّب و پوشاندن از باب حيا باشد در هر حال پس از اقبال بملائكه گفت چگونه من اولاددار ميشوم با آنكه۲۰ کیلوبایت (۱٬۵۲۳ واژه) - ۲ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۰۷:۳۴
- الفاتحة ٧ (رده اقسام انسان ها)را آشكارا 1- باب 7 347 2- نقل از لالي باب 7 ص 347 3- و نيز از روضة البهيمة 4- در همين باب و همين صفحه 5- باب 7 ص 348 جلد 1۲۲۰ کیلوبایت (۲۰٬۹۶۶ واژه) - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۱۵:۴۰
- «لعدّتهنّ» معادل «عند» است; یعنى، «فطلّقوهنّ عند عدّتهنّ» (نظیر «أقیموا الصلاة لدلوک الشمس»; یعنى «عند دلوک الشمس). ۴ - لزوم نگه دارى عدّه طلاق و شمارش۱۰۵ کیلوبایت (۹٬۶۳۹ واژه) - ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۹:۱۴
- وَ أَرجُلَكُم إِلَي الكَعبَينِ مائده آيه 8 يعني اذا اردتم اقامة الصلاة فَاستَعِذ بِاللّهِ بايد بنده در جميع حالات پناه ببرد بخداوند متعال۴۱ کیلوبایت (۳٬۷۰۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۰۹
- و مجادله بطور بهتر آنستكه خداوند به پيغمبرش دستور داد كه در جواب كسيكه از باب انكار معاد گفت چه كس اين استخوان پوسيده را زنده ميكند بگويد كسيكه او را خلق۴۸ کیلوبایت (۴٬۵۴۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۱۰
- اطاعت خدا نمود و لذا حقّ او را از قانتين شمرده كه جمع مذكّر است و گفتهاند از باب تغليب است و بالاترين فضيلت او و آسيه آنست كه نام آن دو در كمال و فضل رديف۵۴ کیلوبایت (۴٬۸۴۴ واژه) - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۱:۱۷
- إِلاَّ لِيَعْبُدُوا اللَّهَ مُخْلِصِينَ لَهُ الدِّينَ حُنَفاءَ وَ يُقِيمُوا الصَّلاةَ وَ يُؤْتُوا الزَّكاةَ وَ ذلِكَ دِينُ الْقَيِّمَةِ «5» إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا۴۷ کیلوبایت (۴٬۰۰۸ واژه) - ۱۰ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۲۳:۳۸
- در تفسير آيه گفته اند حجت بودن بيانات رسول الله و عترت او (ائمه ) عليهم الصلاة و السلام انذار و تهديد مشركين كه از در مكه به خدا و پيامبرانش گناه مى كردند۴۰ کیلوبایت (۳٬۰۸۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۰۸
- البلاغه، ابن ابى الحديد، جلد 12، صفحه 192. «2» فروع كافى، جلد چهارم كتاب الزكوة، باب النوادر، صفحه 61، حديث سوّم. تفسير اثنا عشرى، ج2، ص: 177 اليوم بالجنّة. «1»۴۸ کیلوبایت (۴٬۲۹۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۴۷
- المكنّى امير المؤمنين ابو تراب.». «2» علل الشرايع شيخ صدوق (چ نجف 1385 هج) ج 1 باب 125، ص 156. همين روايت را در معانى الاخبار (چ حيدرى تهران) ص 120 آورده است۵۱ کیلوبایت (۴٬۴۴۱ واژه) - ۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۸:۰۷
- حسرت است. نهى خدا از تعجّب، دليل بر وجود اين تعجّب در پيامبر نيست، بلكه از باب به در بگو ديوار بشنود، جنبهى پيشگيرى دارد. در نهجالبلاغه، لحظات جان دادن۵۰ کیلوبایت (۴٬۱۷۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۹
- آورند كار زنان را نه آنكه ضرر و آزار رسانند به «1» فروع كافى، كتاب الطلاق، باب معنى الأقراء (جلد ششم، صفحه 89) «2» منهج الصادقين، جلد دوّم، صفحه 13. تفسير۹۲ کیلوبایت (۷٬۹۰۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۴۵