نتایج جستجو
از الکتاب
- يس ٦٨ (رده آغاز ضعف جسمانى)هاى قدرت خدا ۶ رشد: آغاز رشد جسمانى ۴ عمر: دورانهاى عمر ۴، ۵، ۶ ضعف جسمانى: آغاز ضعف جسمانى ۴ قدرت: استفاده از قدرت جسمانى ۹ کافران: عذاب کافران ۶ کودکى:۳۲ کیلوبایت (۲٬۷۳۹ واژه) - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۲۶
- النحل ٧٠ (رده ضعف در پیرى)ميگردند بحاليكه پستترين اوقات عمر است و آن حال نادانى و بىخردى و ضعف قواء جسمانى است در مجمع از پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم و امير المؤمنين عليه۴۸ کیلوبایت (۴٬۲۵۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۰۹
- ميگردند بحاليكه پستترين اوقات عمر است و آن حال نادانى و بىخردى و ضعف قواء جسمانى است در مجمع از پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم و امير المؤمنين عليه۶۵ کیلوبایت (۵٬۶۰۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۰۹
- الغاشية ٧ (رده شدت ضعف جهنمیان)جاودانگى لاغرى جهنمیان ۲; شدت ضعف جهنمیان ۱; شدت گرسنگى جهنمیان ۱; شدت لاغرى جهنمیان ۱; ویژگیهاى خوردنیهاى جهنمیان ۳ معاد: معاد جسمانى ۴۳۶ کیلوبایت (۳٬۲۶۵ واژه) - ۲۷ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۳:۴۲
- الشورى ٤٥ (رده ضعف اخروى ظالمان)معاد انسان در قیامت، جسمانى است. (و تریهم ... ینظرون من طرف خفىّ) از عبارت «ینظرون من طرف خفىّ» مى توان استفاده کرد که معاد جسمانى است. ۹ - گمراهان ستمکار،۴۷ کیلوبایت (۳٬۲۸۴ واژه) - ۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۰۹:۵۷
- الإسراء ١ (رده معراج جسمانى محمد)نموده پيغمبر را. از اين دو حديث معلوم مىشود معراج جسمانى، زيرا انكار و تكذيب، نسبت به معراج جسمانى است. آيا نمىبينى هرگاه كسى مدعى شود كه در عالم رؤيا۱۲۷ کیلوبایت (۱۲٬۹۹۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۱۰
- الأعراف ١٧ (رده ضعف ابلیس)نمىيابى اكثر آدميان را شكر كنندگان نعماء تو، يعنى با وجود مشاهده نعم روحانى و جسمانى در نفوس خود و در خارج، هر آينه منعم را معترف و متشكر نگردند. ابن عباس گويد:۴۵ کیلوبایت (۳٬۷۲۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۵
- البقرة ٢٥٥ (رده ضعف انسان)فرموده گويا جمله خلق عبارت است از مجموع عالم جسمانى و ظرف آن عبارت است از عالم ملكوت و عالم جبروت زيرا عالم جسمانى بر آن دو عالم قيام و استقرار دارد و بسا گفته۱۴۲ کیلوبایت (۱۱٬۵۴۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۴۵
- مربوط به بنىاسرائيل در امت اسلام . بيان ضعف استدلال به اجماع براى اثبات عدم وقوع تحريف قرآن و زياد شدن در آن ضعف و قصور روايات دال بر وقوع تحريف در قرآن۳۶ کیلوبایت (۲٬۸۵۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۰۷
- المؤمنون ١٤ (رده ضعف ابداعات انسان)ءاخر فتبارک اللّه أحسن الخلقین) ۱۱ - ابداعات و صناعت هاى غیر الهى، همراه با ضعف ها و کاستى ها و غیر قابل مقایسه با صنع برتر خداوند (فتبارک اللّه أحسن الخلقین)۴۷ کیلوبایت (۳٬۸۲۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۱۸
- الأنفال ٤٦ (رده عوامل ضعف جامعه اسلامى)و پيغمبر و امام و نهى است از نزاع و اختلاف داخلى كه موجب بد دلى بيكديگر و ضعف و سستى و كسر صولت و نقص دولت است چون ريح در كلام عرب كنايه از شوكت و دولت۳۳ کیلوبایت (۲٬۶۰۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۸
- الاعلى )) اگر خدا مردم را به ظلمشان اخذ كند دابه اى روى زمين نخواهد ماند بيان ضعف استدلال به اين آيه براى قول به معصوم نبودن انبياء مراد از ((امم )) و ((اليوم۳۵ کیلوبایت (۲٬۸۱۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۰۸
- الْآنَ يَجِدْ لَهُ شِهاباً رَصَداً» بيان قدرت حق. «لَنْ نُعْجِزَ اللَّهَ» بيان ضعف انسان. «لَنْ نُعْجِزَهُ هَرَباً» اميد دادن به اهل ايمان. «فَمَنْ يُؤْمِنْ۳۵ کیلوبایت (۲٬۹۷۸ واژه) - ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۰:۵۰
- انبياء و اولياء مكرمين، و جز اين نيست كه دورى مىكردند مردم از او به جهت فقر و ضعف آن حضرت در ظاهر بواسطه نادانى ايشان به قدر و منزلت او نزد خداى تعالى از تأييد۴۰ کیلوبایت (۳٬۲۰۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۱۷
- الاعلى )) اگر خدا مردم را به ظلمشان اخذ كند دابه اى روى زمين نخواهد ماند بيان ضعف استدلال به اين آيه براى قول به معصوم نبودن انبياء مراد از ((امم )) و ((اليوم۴۰ کیلوبایت (۳٬۰۸۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۰۸
- نقص و ضعف در ذات اقدس الهى است. (لو أراد اللّه أن یتّخذ ولدًا ... سبحنه) تنزیه خداوند از فرزندگزینى، بیانگر این است که این کار نشانه وجود نقص و ضعف در ذات۳۴ کیلوبایت (۲٬۶۷۰ واژه) - ۱۶ دی ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۰۳
- مربوط به بنىاسرائيل در امت اسلام . بيان ضعف استدلال به اجماع براى اثبات عدم وقوع تحريف قرآن و زياد شدن در آن ضعف و قصور روايات دال بر وقوع تحريف در قرآن۳۱ کیلوبایت (۲٬۴۰۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۰۷
- مایهی شکوفائی و پرورش شخصیّت همدیگر شوید، و پیوند زندگی انسانها و تعادل جسمانی و روحانی آنها برقرار و محفوظ باشد). مسلّماً در این (امور) نشانهها و دلائلی۴۴ کیلوبایت (۳٬۷۰۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۲۷
- عذابهاي جسماني است که در اثر معصيت انسان گرفتار آنها خواهد شد آنها نيز بواسطه تقوي مرتفع ميشود پس بهر حال تقوي شفاي امراض جسماني است۴۸ کیلوبایت (۳٬۹۰۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۴۲
- باشد رعايت هر دو لازم آيد، لذا اگر شريعتى، روحانى محض باشد افراط، و اگر جسمانى فقط باشد تفريط خواهد بود. پس وسط، اديان و قوانين شريعت عادله است كه جمع۱۲۱ کیلوبایت (۱۰٬۷۰۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۴۴