تغییرات مرتبط

از الکتاب

نام یک صفحه را وارد کنید تا تغییرات صفحه‌هایی که به آن پیوند داده‌اند یا از آن پیوند گرفته‌اند را ببینید. (برای مشاهدهٔ اعضای یک رده، رده:نام رده را وارد کنید). تغییرات مربوط به صفحات در فهرست پیگیری‌‌تان پررنگ هستند.

گزینه‌های تغییرات اخیر نمایش ۵۰ | ۱۰۰ | ۲۵۰ | ۵۰۰ تغییر اخیر در ۱ | ۳ | ۷ | ۱۴ | ۳۰ روز گذشته
نهفتن کاربران ثبت‌نام‌کرده | نهفتن کاربران ناشناس | نهفتن ویرایش‌های من | نمایش ربات‌ها | نهفتن ویرایش‌ جزئی
نمایش تغییرات جدید با شروع از ‏۱۶ مرداد ۱۴۰۳ ‏۱۴:۰۵
   
نام صفحه:
فهرست کوته‌نوشت‌ها:
نو
این ویرایش صفحه‌ای تازه ایجاد کرد (همچنین به فهرست صفحات تازه نگاه کنید)
جز
این یک ویرایش جزئی است
ر
این ویرایش را یک ربات انجام داده است
(±۱۲۳)
اندازهٔ صفحه به این تعداد بایت تغییر یافته است.

‏۱۶ مرداد ۱۴۰۳

     ‏۱۱:۳۶  تفسیر:المیزان جلد۱۱ بخش۹‏‏ ۱۱ تغییر تاریخچه +۶۸۵ [Adel‏ (۱۱×)]
     
‏۱۱:۳۶ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏معناى «نعمت»، ريشه، مشتقات و مورد استعمال آن)
     
‏۱۱:۳۵ (کنونی | قبلی) −۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏معناى «نعمت»، ريشه، مشتقات و مورد استعمال آن)
     
‏۱۱:۳۴ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مراد از علم يوسف «ع»، به تأويل احاديث)
     
‏۱۱:۳۳ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مراد از علم يوسف «ع»، به تأويل احاديث)
     
‏۱۱:۳۳ (کنونی | قبلی) +۵۱۷ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مراد از علم يوسف «ع»، به تأويل احاديث)
     
‏۱۱:۱۴ (کنونی | قبلی) −۲۵ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏وجه اين كه در جمله: «وَ يُعَلِّمُكَ مِن تَأوِيلِ الأحَادِيث»، از «رؤيا»، به «حديث» تعبير شده)
     
‏۱۱:۰۳ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏نهى يعقوب «ع»: پسرم! خواب خود را براى برادرانت، بازگو مکن!)
     
‏۱۱:۰۲ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏نهى يعقوب «ع»: پسرم! خواب خود را براى برادرانت، بازگو مکن!)
     
‏۱۱:۰۱ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏نهى يعقوب «ع»: پسرم! خواب خود را براى برادرانت بازگو مکن!)
     
‏۱۱:۰۰ (کنونی | قبلی) −۲۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏نهى يعقوب «ع» از اين كه يوسف «ع» خواب خود را براى برادرانش بازگو كند.)
     
‏۱۰:۵۸ (کنونی | قبلی) +۲۱۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏نهى يعقوب «ع» از اين كه يوسف «ع» خواب خود را براى برادرانش بازگو كند.)
     ‏۰۴:۴۴  تفسیر:المیزان جلد۱۱ بخش۸‏‏ ۱۱ تغییر تاریخچه +۹۶۱ [Adel‏ (۱۱×)]
     
‏۰۴:۴۴ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رؤياى يوسف «ع»، و تعبير آن به وسيله پدرش يعقوب «ع»)
     
‏۰۴:۴۳ (کنونی | قبلی) +۱۶۷ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رؤياى يوسف «ع»، و تعبير آن به وسيله پدرش يعقوب «ع»)
     
‏۰۴:۳۳ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آيات ۴ - ۶ سوره يوسف)
     
‏۰۴:۳۳ (کنونی | قبلی) +۴۹ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آيات ۶ - ۴، سوره يوسف)
     
‏۰۴:۲۹ (کنونی | قبلی) +۱۵۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏احسن القصص بودن داستان يوسف «ع»)
     
‏۰۴:۲۳ (کنونی | قبلی) +۲۴۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏قالب الفاظ و زبان عربى و نقش مهم آن دو در حفظ ضبط آيات الهى)
     
‏۰۴:۱۰ (کنونی | قبلی) +۹۷ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آهنگ مفاد و غرض كلى سوره يوسف)
     
‏۰۳:۴۳ (کنونی | قبلی) +۲۹۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آهنگ مفاد و غرض كلى سوره يوسف)
     
‏۰۳:۲۶ (کنونی | قبلی) −۲۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏قالب الفاظ و زبان عربى و نقش مهم آن دو در حفظ ضبط آيات الهى)
     
‏۰۳:۲۴ (کنونی | قبلی) −۱۹ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آهنگ مفاد و غرض كلى سوره يوسف)
     
‏۰۳:۱۹ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آيات ۱ - ۳ سوره يوسف)
     ‏۰۳:۱۴  تفسیر:المیزان جلد۱۱ بخش۴۳‏‏ ۳ تغییر تاریخچه +۴۰۸ [Adel‏ (۳×)]
     
‏۰۳:۱۴ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحث روايتى: رواياتى در باره مراد از: «مَن عِندَهُ عِلمُ الكِتَاب»)
     
‏۰۳:۱۳ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحث روايتى: رواياتى در باره مراد از: «مَن عِندَهُ عِلمُ الكِتَاب»)
     
‏۰۳:۱۰ (کنونی | قبلی) +۴۰۵ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحث روايتى: رواياتى در باره مراد از: «من عنده علم الكتاب»)

‏۱۵ مرداد ۱۴۰۳

     ‏۱۲:۰۹  تفسیر:المیزان جلد۱۱ بخش۴۳‏‏ ۱۲ تغییر تاریخچه +۱٬۴۲۶ [Adel‏ (۱۲×)]
     
‏۱۲:۰۹ (کنونی | قبلی) +۵۸۳ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏اقوال مختلف در تفسير جمله: «و من عنده علم الكتاب»)
     
‏۱۲:۰۰ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏اقامه حجت عليه كفار، در جواب انكار رسالت پيامبر اسلام «ص»)
     
‏۱۱:۵۹ (کنونی | قبلی) +۱۴۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏اقامه حجت عليه كفار، در جواب انكار رسالت پيامبر اسلام «ص»)
     
‏۱۱:۵۵ (کنونی | قبلی) +۷۸ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آيات ۴۳ سوره رعد)
     
‏۱۱:۴۹ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى در مورد «بداء»)
     
‏۱۱:۴۸ (کنونی | قبلی) +۱۸ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى در مورد «بداء»)
     
‏۱۱:۴۶ (کنونی | قبلی) +۱۲۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى در مورد «بداء»)
     
‏۱۱:۴۱ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحث روایتی: (رواياتى ذیل آیات گذشته))
     
‏۱۱:۳۹ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحث روایتی: (رواياتى ذیل آیات گذشته))
     
‏۱۱:۳۹ (کنونی | قبلی) +۱۷۹ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحث روایتی: (رواياتى ذیل آیات گذشته))
     
‏۱۱:۳۰ (کنونی | قبلی) +۲۷۸ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏معناى آيه شريفه: «اولم يروا انّا نأتى الارض ننقصها من اطرافها»)
     
‏۱۱:۲۶ (کنونی | قبلی) +۱۴ Adel بحث مشارکت‌ها
     ‏۱۱:۲۴  تفسیر:المیزان جلد۱۱ بخش۴۲‏‏ ۱۱ تغییر تاریخچه +۱٬۹۳۷ [Adel‏ (۱۱×)]
     
‏۱۱:۲۴ (کنونی | قبلی) +۱۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مراد از جمله: «وَ عِندَهُ أُمّ الكِتَاب»، آيه شریفه)
     
‏۱۱:۲۲ (کنونی | قبلی) +۲۳۸ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مراد از جمله: «و عنده امّ الكتاب»، آيه شریفه)
     
‏۱۱:۱۵ (کنونی | قبلی) +۱۷۸ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏معناى جمله «يمحو اللّه ما يشاء و يثبت»)
     
‏۱۱:۱۳ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏انبياء «ع»، در آوردن معجزه، از خود اختيار و استقلال نداشتند)
     
‏۱۱:۱۱ (کنونی | قبلی) +۳۴۷ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏انبياء «ع»، در آوردن معجزه، از خود اختيار و استقلال نداشتند)
     
‏۱۰:۲۱ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏توضيحى در مورد خوشحال شدن اهل كتاب، از نزول قرآن)
     
‏۱۰:۲۰ (کنونی | قبلی) +۶۵۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏توضيحى در مورد خوشحال شدن اهل كتاب از نزول قرآن)
     
‏۰۴:۴۵ (کنونی | قبلی) +۴۴ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آيات ۳۶ - ۴۲ سوره رعد)
     
‏۰۴:۴۱ (کنونی | قبلی) +۲۸۷ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏چند روايت درباره شجره طوبى، در ذيل جمله: «طوبى لهم و حسن مآب»)
     
‏۰۴:۱۵ (کنونی | قبلی) −۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحث روايتى: (رواياتى در ذيل آیات گذشته))
     
‏۰۴:۱۳ (کنونی | قبلی) +۱۷۹ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحث روايتى: (رواياتى در ذيل آیات گذشته))
     ‏۰۴:۰۹  تفسیر:المیزان جلد۱۱ بخش۴۱‏‏ ۲ تغییر تاریخچه +۳۰۰ [Adel‏ (۲×)]
     
‏۰۴:۰۹ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏وعده به مؤمنان در مقابل وعيدى كه به كافران داده شد)
     
‏۰۴:۰۸ (کنونی | قبلی) +۲۹۸ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏وعده به مؤمنان در مقابل وعيدى كه به كافران داده شد)