مشارکتهای کاربری Adel
از الکتاب
۱۸ خرداد ۱۴۰۳
- ۰۲:۴۱۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۴۱ تفاوت تاریخچه −۳ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۷ ←تقرير و تبيين استدلال مشركان، براى بت پرستى خود کنونی
- ۰۲:۳۷۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۳۷ تفاوت تاریخچه +۱ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۷ ←تقرير و تبيين استدلال مشركان، براى بت پرستى خود
- ۰۲:۳۶۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۳۶ تفاوت تاریخچه +۵۶۰ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۷ ←تقرير و تبيين استدلال مشركين براى بت پرستى خود
- ۰۲:۲۱۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۲۱ تفاوت تاریخچه −۴ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۷ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۰۲:۱۶۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۱۶ تفاوت تاریخچه +۳۳۴ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۷ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۰۲:۰۸۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۰۸ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←توجیه تعلق مشيّت خداوند، به امر عدمى، در آيه شریفه کنونی
- ۰۲:۰۷۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۰۷ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←توجیه تعلق مشيّت خداوند، به امر عدمى، در آيه شریفه
- ۰۲:۰۵۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۰۵ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←توجیه تعلق مشيّت خداوند، به امر عدمى، در آيه شریفه
- ۰۲:۰۵۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۰۵ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←توجیه تعلق مشيّت خداوند، به امر عدمى، در آيه شریفه
- ۰۲:۰۵۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۰۵ تفاوت تاریخچه +۹۹ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←تعلق مشيت خداوند، به امر عدمى، در آيه شریفه و توجيه آن
۱۷ خرداد ۱۴۰۳
- ۱۱:۵۹۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۵۹ تفاوت تاریخچه +۳ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←مقصود از طيّب بودن «متقين»، در حال توفّی و مرگ
- ۱۱:۵۷۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۵۷ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←مقصود از طيّب بودن «متقين»، در حال توفّی و مرگ
- ۱۱:۵۶۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۵۶ تفاوت تاریخچه +۹۴۷ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←مقصود از طيّب بودن «متقين»، در حال مرگ
- ۱۱:۳۴۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۳۴ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←مقصود از «مردمان باتقوا»، در آیه شریفه
- ۱۱:۳۳۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۳۳ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←مقصود از «مردمان باتقوا»، در آیه شریفه
- ۱۱:۳۱۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۳۱ تفاوت تاریخچه +۷۹ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←معناى آيه: «قيل للذين اتقوا ماذا انزل اليكم قالوا خيرا» و مراد از «الذين اتقوا»
- ۰۴:۱۶۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۱۶ تفاوت تاریخچه +۵۹۵ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←مقصود از كسانى كه علم داده شده اند، در آيه شریفه
۱۶ خرداد ۱۴۰۳
- ۱۱:۰۸۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۰۸ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←برداشت هاى نادرست از آيه: «لِيَحمِلُوا أوزَارَهُم كَامِلَةً يَومَ القِيَامَة»
- ۱۱:۰۷۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۰۷ تفاوت تاریخچه +۳۵۸ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←برداشت هاى نادرست از آيه: «لِيَحمِلُوا أوزَارَهُم كَامِلَةً يَومَ القِيَامَة»
- ۱۰:۴۶۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۴۶ تفاوت تاریخچه +۱۲ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←چگونگى تعدد «ِوزر» و «عذاب»، در ازای عمل واحد
- ۱۰:۴۵۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۴۵ تفاوت تاریخچه +۱۸ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←چگونگى تعدد «ِوزر» و «عذاب»، در ازای عمل واحد
- ۱۰:۴۴۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۴۴ تفاوت تاریخچه +۴ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←چگونگى تعدد «ِوزر» و «عذاب»، در ازای عمل واحد
- ۱۰:۴۱۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۴۱ تفاوت تاریخچه +۲۶۱ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←چگونگى تعدد وزر و عذاب در ازاء عمل واحد
- ۱۰:۳۱۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۱ تفاوت تاریخچه +۱۲ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←بيان اين كه گمراه كنندگان، همانند بارِ گناهان ناشى از اضلالشان را بر دوش مى كشند
- ۱۰:۳۰۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۰ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←بيان اين كه گمراه كنندگان، همانند بارِ گناهان ناشى از اضلالشان را بر دوش مى كشند
- ۱۰:۲۹۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۲۹ تفاوت تاریخچه +۱۴ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←بيان اين كه گمراه كنندگان، همانند بارِ گناهان ناشى از اضلالشان را بر دوش مى كشند
- ۱۰:۲۷۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۲۷ تفاوت تاریخچه −۳ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←بيان اين كه گمراه كنندگان، همانند بارِ گناهان ناشى از اضلالشان را بر دوش مى كشند
- ۱۰:۲۶۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۲۶ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←بيان اين كه گمراه كنندگان، همانند بارِ گناهان ناشى از اضلالشان را بر دوش مى كشند
- ۱۰:۲۵۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۲۵ تفاوت تاریخچه +۱ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←بيان اين كه گمراه كنندگان، همانند بارِ گناهان ناشى از اضلالشان را بر دوش مى كشند
- ۱۰:۲۲۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۲۲ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←بيان اين كه گمراه كنندگان، همانند بارِ گناهان ناشى از اضلالشان را بر دوش مى كشند
- ۱۰:۲۰۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۲۰ تفاوت تاریخچه +۶۰۳ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ ←بيان اين كه گمراه كنندگان، همانند بارِ گناهان ناشى از اضلالشان را بر دوش مى كشند
- ۰۵:۱۵۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۵:۱۵ تفاوت تاریخچه +۲۴ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۰۵:۱۱۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۵:۱۱ تفاوت تاریخچه +۵۰۸ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۵ ←اعتقاد به معاد، لازمۀ توحيد كامل است کنونی
- ۰۴:۴۷۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۴۷ تفاوت تاریخچه +۳۹۹ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۵ ←اعتقاد به معاد لازمه توحيد كامل است
- ۰۴:۴۶۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۴۶ تفاوت تاریخچه −۳۹۶ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۵ ←آيات ۲۲ - ۴۰ سوره نحل
- ۰۴:۴۴۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۴:۴۴ تفاوت تاریخچه +۱۳۷ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۵ ←آيات ۲۲ - ۴۰ سوره نحل
- ۰۲:۲۸۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۲۸ تفاوت تاریخچه −۳ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۵ ←رواياتى درباره حكم شرعى بول و گوشت چهارپايان
- ۰۲:۲۷۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۲۷ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۵ ←رواياتى درباره حكم شرعى بول و گوشت چهارپايان
- ۰۲:۲۷۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۲۷ تفاوت تاریخچه +۲۶۶ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۵ ←رواياتى درباره حكم شرعى بول و گوشت چهارپايان
- ۰۲:۱۸۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۱۸ تفاوت تاریخچه +۲۱۹ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۵ ←روايتى كه در آن «أتَى أمرُ الله»، به ظهور مهدى «ع» تطبيق شده است
- ۰۲:۰۷۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۰۷ تفاوت تاریخچه +۵ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۵ ←نقد استدلال برخى از علماء به روايات فوق الذكر
- ۰۲:۰۷۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۰۷ تفاوت تاریخچه +۸۱ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۵ ←نقد استدلال برخى از علماء به روايات فوق الذكر
- ۰۲:۰۲۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۰۲ تفاوت تاریخچه +۲۰۱ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۵ ←رواياتى در ذيل آيه «اتى امر الله فلا تستعجلوه»
- ۰۱:۵۴۱۶ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۰۱:۵۴ تفاوت تاریخچه +۱۲۵ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۵ ←بحث روايتى
۱۵ خرداد ۱۴۰۳
- ۱۱:۵۴۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۵۴ تفاوت تاریخچه +۸ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۵ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۱:۵۱۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۵۱ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۵ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۱:۴۹۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۴۹ تفاوت تاریخچه +۳۱۱ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۵ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۱:۳۴۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۳۴ تفاوت تاریخچه +۳۲ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۴ ←بيان نكته اى كه در تعليل «و ان تعدوا نعمة الله لا تحصوها» به «ان الله لغفور رحيم» وجود دارد کنونی
- ۱۱:۲۷۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۷ تفاوت تاریخچه +۸ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۵ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۱:۲۴۱۵ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۲۴ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۴ ←اركان سه گانه الوهيت و ربوبيت: خالق بودن، منعم بودن و عالِم بودن