تغییرات مرتبط

از الکتاب

نام یک صفحه را وارد کنید تا تغییرات صفحه‌هایی که به آن پیوند داده‌اند یا از آن پیوند گرفته‌اند را ببینید. (برای مشاهدهٔ اعضای یک رده، رده:نام رده را وارد کنید). تغییرات مربوط به صفحات در فهرست پیگیری‌‌تان پررنگ هستند.

گزینه‌های تغییرات اخیر نمایش ۵۰ | ۱۰۰ | ۲۵۰ | ۵۰۰ تغییر اخیر در ۱ | ۳ | ۷ | ۱۴ | ۳۰ روز گذشته
نهفتن کاربران ثبت‌نام‌کرده | نهفتن کاربران ناشناس | نهفتن ویرایش‌های من | نمایش ربات‌ها | نمایش ویرایش‌ جزئی
نمایش تغییرات جدید با شروع از ‏۲۸ مرداد ۱۴۰۳ ‏۱۵:۵۶
   
نام صفحه:
فهرست کوته‌نوشت‌ها:
نو
این ویرایش صفحه‌ای تازه ایجاد کرد (همچنین به فهرست صفحات تازه نگاه کنید)
جز
این یک ویرایش جزئی است
ر
این ویرایش را یک ربات انجام داده است
(±۱۲۳)
اندازهٔ صفحه به این تعداد بایت تغییر یافته است.

‏۲۸ مرداد ۱۴۰۳

     ‏۱۳:۲۷  تفسیر:المیزان جلد۱۱ بخش۲۶‏‏ ۱۴ تغییر تاریخچه +۱٬۳۵۹ [Adel‏ (۱۴×)]
     
‏۱۳:۲۷ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏واکنش يعقوب «ع»، به پسرانش، پس از شنيدن خبر بازداشت بنيامين)
     
‏۱۳:۲۶ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏واکنش يعقوب «ع»، به پسرانش، پس از شنيدن خبر بازداشت بنيامين)
     
‏۱۳:۲۳ (کنونی | قبلی) +۴۰۳ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏جواب يعقوب (عليه السلام ) به پسران بعد از شنيدن خبر بازداشت بنيامين)
     
‏۱۲:۴۳ (کنونی | قبلی) +۱۰۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آيات ۹۲ - ۸۳، سوره يوسف)
     
‏۱۲:۳۶ (کنونی | قبلی) −۱۰۵ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏گفتگوى برادران: چگونه بدون بنيامين، نزد پدر باز گرديم؟)
     
‏۱۲:۳۵ (کنونی | قبلی) +۱۰۵ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏گفتگوى يوسف «ع»، با برادران)
     
‏۱۲:۳۴ (کنونی | قبلی) +۲۵۵ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏گفتگوى برادران : چگونه بدون بنيامين نزد پدر بازگرديم ؟)
     
‏۱۱:۰۸ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏گفتگوى يوسف «ع»، با برادران)
     
‏۱۱:۰۵ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏گفتگوى يوسف «ع»، با برادران)
     
‏۱۱:۰۱ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏گفتگوى يوسف «ع»، با برادران)
     
‏۱۱:۰۱ (کنونی | قبلی) +۳۲۵ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏گفتگوى يوسف «ع»، با برادران)
     
‏۱۰:۳۲ (کنونی | قبلی) +۱۹۴ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏پيمانه از بار و بنه بنيامين، برادر يوسف «ع» يافت مى شود!)
     
‏۱۰:۲۳ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها
     
‏۰۴:۵۶ (کنونی | قبلی) +۶۰ Adel بحث مشارکت‌ها
     ‏۱۰:۲۰  تفسیر:المیزان جلد۱۱ بخش۲۵‏‏ ۱۰ تغییر تاریخچه +۵۴۰ [Adel‏ (۱۰×)]
     
‏۱۰:۲۰ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏پيمانۀ مَلِك، گُم شده است!)
     
‏۰۴:۳۱ (کنونی | قبلی) +۱۳۴ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏پيمانه ملك گم شده است !)
     
‏۰۴:۲۴ (کنونی | قبلی) +۱۹۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏توجیه مفسران، در معنای آیه: «ثم أذّن مؤذّن أیتها العیر انکم لسارقون»)
     
‏۰۳:۵۵ (کنونی | قبلی) −۷۴ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏توجيه ديگر مفسرين در مراد از آيه شريفه)
     
‏۰۳:۵۵ (کنونی | قبلی) +۳۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏گفتار يوسف جز افتراهاى مذموم عقلى و حرام شرعى نيست !)
     
‏۰۳:۵۰ (کنونی | قبلی) +۱۰۶ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏توجيه ديگر مفسرين در معناى آيات مورد بحث)
     
‏۰۳:۳۸ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏علم موهبتى به يعقوب (عليه السلام ) اكتسابى نبوده و نتيجه اخلاص در توحيد است)
     
‏۰۳:۳۳ (کنونی | قبلی) +۲۷ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏معناى جمله: «مَا كَانَ يُغنِى عَنهُم مِنَ اللهِ مِن شَئ...»)
     
‏۰۳:۳۲ (کنونی | قبلی) +۳۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏معناى جمله: «ما كان يغنى عنهم من الله من شئ...»)
     
‏۰۳:۳۰ (کنونی | قبلی) +۸۸ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏معناى جمله: «ما كان يغنى عنهم من الله من شئ...»)

‏۲۷ مرداد ۱۴۰۳

     ‏۱۴:۵۲  تفسیر:المیزان جلد۱۱ بخش۲۵‏‏ ۶ تغییر تاریخچه +۴۹۰ [Adel‏ (۶×)]
     
‏۱۴:۵۲ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏چرا يعقوب «ع»، به پسرانش سفارش كرد: از يك دروازه وارد نشوند)
     
‏۱۴:۴۸ (کنونی | قبلی) +۷۸ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏سبب اينكه يعقوب (عليه السلام ) به پسران خود سفارش كرد از يك دروازه وارد نشوند)
     
‏۱۴:۳۳ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏معناى توسل به خدا، لغو و بى اثر دانستن اسباب و وسائط نيست)
     
‏۱۴:۳۳ (کنونی | قبلی) +۱۱۵ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏معناى توسل به خدا، لغو و بى اثر دانستن اسباب و وسائط نيست)
     
‏۱۰:۳۰ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها
     
‏۱۰:۲۶ (کنونی | قبلی) +۲۹۱ Adel بحث مشارکت‌ها
     ‏۰۵:۲۶  تفسیر:المیزان جلد۱۱ بخش۲۴‏‏ ۱۴ تغییر تاریخچه +۱٬۲۲۸ [Adel‏ (۱۴×)]
     
‏۰۵:۲۶ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مراد يعقوب «ع»، از جمله: «فَاللهُ خَيرٌ حَافِظاً وَ هُوَ أرحَمُ الرَّاحِمِين»)
     
‏۰۵:۲۲ (کنونی | قبلی) +۳۴۶ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مراد يعقوب «ع»، از جمله: «فَاللهُ خَيرٌ حَافِظاً وَ هُوَ أرحَمُ الرَّاحِمِين»)
     
‏۰۴:۱۸ (کنونی | قبلی) +۱۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏تقاضای برادران يوسف از پدر، برای بردن بنيامين، به مصر)
     
‏۰۴:۱۶ (کنونی | قبلی) +۲۰۷ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بازگشت برادران يوسف به سوى پدر و راضى كردن او به بردن بنيامين و...)
     
‏۰۳:۴۲ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آيات ۶۳ - ۸۲ سوره يوسف)
     
‏۰۳:۴۱ (کنونی | قبلی) +۲۲۹ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آيات ۸۲ - ۶۳، سوره يوسف)
     
‏۰۳:۰۲ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏درخواست یوسف از برادران خود، به آوردن بنیامین به مصر)
     
‏۰۳:۰۱ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏درخواست یوسف از برادران خود، به آوردن بنیامین به مصر)
     
‏۰۳:۰۰ (کنونی | قبلی) −۳ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏درخواست یوسف از برادران خود، به آوردن بنیامین به مصر)
     
‏۰۲:۵۹ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏درخواست یوسف از برادران خود، به آوردن بنیامین به مصر)
     
‏۰۲:۵۹ (کنونی | قبلی) +۲۱۷ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏درخواست آوردن برادر ابوينى خود از برادران پدرى با تشويق ، تهديد و تدبير)
     
‏۰۲:۴۲ (کنونی | قبلی) −۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آيات ۶۲ - ۵۸، سوره يوسف)
     
‏۰۲:۴۰ (کنونی | قبلی) +۱۰۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏ورود برادران يوسف (ع ) و گفتگويشان با او)
     
‏۰۲:۳۶ (کنونی | قبلی) +۱۰۳ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آيات ۶۲ - ۵۸، سوره يوسف)
     ‏۰۲:۲۷  تفسیر:المیزان جلد۱۱ بخش۲۳ تفاوتتاریخچه +۱۵۸ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى در ذيل «اجعلنى على خزائن الارض ...»)

‏۲۶ مرداد ۱۴۰۳

     ‏۱۵:۲۸  تفسیر:المیزان جلد۱۱ بخش۲۳‏‏ ۵ تغییر تاریخچه +۴۵۹ [Adel‏ (۵×)]
     
‏۱۵:۲۸ (کنونی | قبلی) +۲۶ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى در ذيل آیه: «ذَلِكَ لِيَعلَمَ أنِّى لَم أخُنهُ بِالغَيب»)
     
‏۱۵:۲۰ (کنونی | قبلی) +۱۸ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى در ذيل آیه: «ذَلِكَ لِيَعلَمَ أنِّى لَم أخُنهُ بِالغَيب»)
     
‏۱۵:۱۷ (کنونی | قبلی) +۳۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى در ذيل آیه: «ذلك ليعلم انى لم اخنه بالغيب»)
     
‏۱۵:۱۴ (کنونی | قبلی) +۱۴۹ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى در ذيل (ذلك ليعلم انى لم اخنه بالغيب ))
     
‏۱۵:۰۲ (کنونی | قبلی) +۲۳۶ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏دو روايت نبوى درباره يوسف «ع»، از طرق اهل سنت و اشكال آن دو)