نتایج جستجو
از الکتاب
- مىكند. و آن حضرت به حسّان بن ثابت فرمود: آنها را هجو كن القدس با تو است. نگارنده را هجو كن روح القدس با تو است. نگارنده گويد: علامه امينى در جلد دوم الغدير۱۴ کیلوبایت (۱٬۲۸۸ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۳:۱۴
- النحل ١٠٢ (رده مراد از روح القدس)مفتر ... قل نزّله روح القدس من ربّک) ۲- آیات ناسخ و منسوخ، همه از جانب پروردگار نازل شده است. (قل نزّله روح القدس من ربّک) ۳- روح القدس (جبرئیل)، واسطه ابلاغ۴۲ کیلوبایت (۳٬۵۳۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۰۹
- ممکن است مفهوم خاصى ببخشد; روح انسان، روح به معناى قرآن، و روح به معناى «روح القدس» و به معناى فرشته وحى، همه از معانى «روح» است که در آیات دیگر قرآن به۴ کیلوبایت (۲۵۵ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۵:۰۱
- هست: [نحل:102]. مراد از روح القدس چنانكه گفتهاند جبرئيل است و در آيه اخير يقين است «اَلْقُدُس» ظاهراً اسم است نه مصدر و اضافه روح بر آن براى اختصاص مىباشد۴ کیلوبایت (۳۰۳ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۵:۱۳
- هست: [نحل:102]. مراد از روح القدس چنانكه گفتهاند جبرئيل است و در آيه اخير يقين است «اَلْقُدُس» ظاهراً اسم است نه مصدر و اضافه روح بر آن براى اختصاص مىباشد۴ کیلوبایت (۳۲۷ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۳:۲۰
- تأييد با روح القدس و اعطاء معجزات است كه آيه درصدد بيان اسباب تفضيل است. سوم اينكه: علت افضليت عيسى «عليه السلام» معجزات و تأييد با روح القدس بوده است۲۳ کیلوبایت (۲٬۴۲۲ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۳:۲۸
- النبإ ٣٨ (رده آمادگى روح(اسم خاص))رحمت خدا ۷ روح(اسم خاص): آمادگى روح(اسم خاص) ۱; فضایل روح(اسم خاص) ۲، ۱۴; محدوده اختیارات روح(اسم خاص) ۴; منشأ سخن روح(اسم خاص) ۴; نقش اخروى روح(اسم خاص)۴۱ کیلوبایت (۳٬۵۵۲ واژه) - ۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۸:۰۶
- مىكند. و آن حضرت به حسّان بن ثابت فرمود: آنها را هجو كن القدس با تو است. نگارنده را هجو كن روح القدس با تو است. نگارنده گويد: علامه امينى در جلد دوم الغدير۱۱ کیلوبایت (۱٬۲۰۷ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۵:۰۳
- انبياى مرسل و غير مرسل باشند، قرار داد در ايشان پنج روح: روح القدس، روح ايمان، روح قوه، روح شهوت، روح بدن. و بيان فرمود در كتاب خود «تِلْكَ الرُّسُلُ فَضَّلْنا۲۹ کیلوبایت (۲٬۶۸۶ واژه) - ۴ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۱۰
- مىكند. و آن حضرت به حسّان بن ثابت فرمود: آنها را هجو كن القدس با تو است. نگارنده را هجو كن روح القدس با تو است. نگارنده گويد: علامه امينى در جلد دوم الغدير۱۲ کیلوبایت (۱٬۳۲۷ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۳:۲۵
- أَکْثَرُهُم إِنّمَا لا قَالُوا يَعْلَمُون يُنَزّل قُل نَزّلَه بِمَا أَعْلَم رُوح الْقُدُس اللّه وَ آيَة در حال بارگیری...۱ کیلوبایت (۲۷ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۵۷
- آن روح [=فرشته] را، به فرمان خويش مىفرستد، تا [مردم را] از روز ملاقات [با خدا] بترساند. که او دارای شئون و مراتب رفیع و صاحب عرش (عظیم) است، روح (همان۳۹ کیلوبایت (۳٬۲۱۷ واژه) - ۲۷ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۲۹
- نيست كه تو افتراء زنندهئى بلكه بيشتر آنها نميدانند بگو نازل نمود آنرا روح القدس از پروردگارت بدرستى تا ثابت گرداند آنانرا كه ايمان آوردند و هدايت و بشارت۴۱ کیلوبایت (۳٬۴۳۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۰۹
- غلاف است نكته ها ۱ رسالت پيامبران در اعصار مختلف ۲ روح القدس چيست ؟ ۳ عقيده مسيحيان درباره روح القدس ۴ دلهاى بيخبر و مستور «88» وَ قالُوا قُلُوبُنا غُلْفٌ۳۸ کیلوبایت (۳٬۱۵۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۴۳
- الإسراء ٨٥ (رده ابهام روح)۶;نقش خدا ۱۳ روح: ابهام روح ۲، ۳، ۴، ۱۱، ۱۵; ارزش روح ۹; پرسش درباره روح ۱،۲، ۳; حقیقت روح ۲، ۳، ۶، ۱۱; مراد از روح ۱۷، ۱۸; ویژگیهاى خلقت روح ۸ علما: کمى۵۱ کیلوبایت (۴٬۷۲۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۱۱
- در شأن عيسى عليه السّلام كه آيا پسر خدا است يا شريك او و در شأن مريم و روح القدس يا اختلاف آن دو در آنكه حضرت ابراهيم يهودى بوده يا نصرانى كه خداوند بوجه۲۷ کیلوبایت (۲٬۳۱۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۲۵
- فضيلت عيسى عليهالسلام او رسول با عظمت خداست داراى معجزات و مؤيّد به روح القدس [بقره:87]. دين مبين اسلام در كليّات دين عيسى است چنانكه دين نوح، ابراهيم۲۹ کیلوبایت (۳٬۰۴۱ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۳:۲۰
- نيست كه تو افتراء زنندهئى بلكه بيشتر آنها نميدانند بگو نازل نمود آنرا روح القدس از پروردگارت بدرستى تا ثابت گرداند آنانرا كه ايمان آوردند و هدايت و بشارت۳۰ کیلوبایت (۲٬۵۰۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۰۹
- ملائكه قرار گرفته است و گاهى به صورت مقيد آمده، مانند روح القدس، روح الامين. از روايات بر مىآيد كه روح، يا مخلوقى است برتر از فرشته و يا اگر فرشته است، برترين۳۱ کیلوبایت (۲٬۶۶۷ واژه) - ۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۸:۰۶
- اوّل شخص عالم امكان و خاندان عظيم الشّأن او چنانچه قمّى ره نقل فرموده آن روح القدس است كه اختصاص به پيغمبر صلى اللّه عليه و اله و ائمه اطهار دارد براى آنكه۲۹ کیلوبایت (۲٬۳۳۹ واژه) - ۲۷ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۱۱:۲۹