نتایج جستجو
از الکتاب
- اراده علم به صلاح است مقابل كراهت که علم به فساد است مريد و مكره، و اراده اينها مقارن ايجاد است که القاء در نار باشد که فعل۳۷ کیلوبایت (۳٬۳۴۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۱۷
- وَ نَفْثِهِ وَ نَفْخِهِ وَ وَسْوَسَتِهِ وَ تَثْبِيطِهِ وَ كَيْدِهِ وَ مَكْرِهِ وَ حَبَائِلِهِ وَ خُدَعِهِ وَ أَمَانِيِّهِ وَ غُرُورِهِ وَ فِتْنَتِهِ۱۴ کیلوبایت (۱۶ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۳:۰۰
- عَلِيُّ بْنُ اَلْحُسَيْنِ ع قَدْ أَقْرَرْتُ لَكَ بِمَا سَأَلْتَ أَنَا عَبْدٌ مُكْرَهٌ فَإِنْ شِئْتَ فَأَمْسِكْ وَ إِنْ شِئْتَ فَبِعْ فَقَالَ لَهُ يَزِيدُ لَعَنَهُ۱۳ کیلوبایت (۷۶۰ واژه) - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۲:۴۱
- نگه داشتن ، اگر بظاهرش باقى بگذاريم ، آيتى معجزه بوده ، كه مردم را مجبور و مكره بر عمل مى كرده ، و اين با آيه : «لا اكراه فى الدين »، و آيه : «اءفانت تكره۴۱ کیلوبایت (۴٬۵۲۱ واژه) - ۱ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۱۶
- صَدَقاتِكُمْ بِالْمَنِّ وَ الْأَذى «3». 3- از پاكيزهترين و حلالترين مال، نه آنچه مكره طبع است؛ چنانچه فرمايد: خُذْ مِنْ أَمْوالِهِمْ صَدَقَةً تُطَهِّرُهُمْ وَ۴۲۸ کیلوبایت (۳۹٬۴۴۵ واژه) - ۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۰۳:۵۶