تغییرات اخیر

از الکتاب

آخرین تغییرات ویکی را در این صفحه پیگیری کنید.

گزینه‌های تغییرات اخیر نمایش ۵۰ | ۱۰۰ | ۲۵۰ | ۵۰۰ تغییر اخیر در ۱ | ۳ | ۷ | ۱۴ | ۳۰ روز گذشته
نهفتن کاربران ثبت‌نام‌کرده | نهفتن کاربران ناشناس | نهفتن ویرایش‌های من | نمایش ربات‌ها | نهفتن ویرایش‌ جزئی
نمایش تغییرات جدید با شروع از ‏۱ دی ۱۴۰۳ ‏۲۲:۲۸
   
فهرست کوته‌نوشت‌ها:
نو
این ویرایش صفحه‌ای تازه ایجاد کرد (همچنین به فهرست صفحات تازه نگاه کنید)
جز
این یک ویرایش جزئی است
ر
این ویرایش را یک ربات انجام داده است
(±۱۲۳)
اندازهٔ صفحه به این تعداد بایت تغییر یافته است.

‏۱ دی ۱۴۰۳

     ‏۱۲:۰۳  تفسیر:المیزان جلد۹ بخش۳۳ تفاوتتاریخچه +۲۳۵ Adel بحث مشارکت‌ها
     ‏۱۱:۵۱  تفسیر:المیزان جلد۹ بخش۳۲‏‏ ۱۱ تغییر تاریخچه +۱٬۱۹۷ [Adel‏ (۱۱×)]
     
‏۱۱:۵۱ (کنونی | قبلی) +۱۴۸ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحث روایتی: (رواياتى در مورد هجرت پيامبر «ص»، از مكه به مدينه))
     
‏۱۱:۴۴ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مفسده حضور منافقان در ميان صفوف مؤمنان مجاهد)
     
‏۱۱:۴۴ (کنونی | قبلی) +۱۳۹ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مفسده حضور منافقين در ميان صفوف مؤمنين مجاهد)
     
‏۱۱:۳۸ (کنونی | قبلی) +۱۸۴ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بیان يكى از علائم و نشانه هاى نفاق)
     
‏۰۲:۴۷ (کنونی | قبلی) +۱۵۴ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏پاسخ گفتار مفسّری که آيه شریفه را، دلیل ترک اولی پیامبر «ص» دانسته)
     
‏۰۲:۳۹ (کنونی | قبلی) −۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏پاسخ گفتار مفسّری که آيه شریفه را، دلیل ترک اولی پیامبر «ص» دانسته)
     
‏۰۲:۳۸ (کنونی | قبلی) −۹ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏پاسخ گفتار صاحب المنار، که آيه شریفه را دلیل ترک اولی پیامبر «ص» دانسته)
     
‏۰۲:۳۷ (کنونی | قبلی) +۳۹۵ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏پاسخ و ردّ گفتار صاحب المنار که آيه شریفه را دلیل ترک اولی، رسول خدا «ص» دانسته)
     
‏۰۲:۱۰ (کنونی | قبلی) −۷۴ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏استدلال به آيه فوق بر صدور گناه از رسول خدا (ص ) مردود است)
     
‏۰۲:۰۷ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏غرض از عتاب در آيه: «عَفَا اللهُ عَنكَ لِمَ أذِنتَ لَهُم»)
     
‏۰۲:۰۳ (کنونی | قبلی) +۲۵۴ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏غرض از عتاب در آيه: «عفا الله عنك لم اذنت لهم»)

‏۳۰ آذر ۱۴۰۳

‏۲۸ آذر ۱۴۰۳

     ‏۱۲:۲۶  تفسیر:المیزان جلد۹ بخش۳۱‏‏ ۱۰ تغییر تاریخچه +۱٬۴۷۶ [Adel‏ (۱۰×)]
     
‏۱۲:۲۶ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مراد از «كلمة الذين كفروا» و «كلمة الله»، در آيه شريفه)
     
‏۱۲:۲۶ (کنونی | قبلی) +۲۱۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مراد از «كلمة الذين كفروا» و «كلمة الله»، در آيه شريفه)
     
‏۱۲:۲۰ (کنونی | قبلی) +۴۴۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏استدلال بعضى به اين كه «سكينت»، بر ابوبكر نازل شده)
     
‏۱۲:۰۷ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏چند دليل بر اين كه ضمير «عليه» در آیه شریفه، به رسول خدا «ص» بر مى گردد)
     
‏۱۲:۰۷ (کنونی | قبلی) +۲۸۷ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏چند دليل بر اينكه ضمير «عليه» در آیه: «فانزل الله سكينة عليه» به رسول خدا«ص» بر مى گردد)
     
‏۱۱:۵۴ (کنونی | قبلی) +۲۵۵ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏سرزنش مؤمنان به جهت سستى به هنگام جنگ)
     
‏۱۱:۴۴ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آيات ۳۸ - ۴۸ سوره توبه)
     
‏۱۱:۴۳ (کنونی | قبلی) −۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آيات ۳۸ - ۴۸ سوره توبه)
     
‏۱۱:۴۲ (کنونی | قبلی) +۱۳۷ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آيات ۳۸ - ۴۸ سوره توبه)
     
‏۰۴:۲۰ (کنونی | قبلی) +۱۴۱ Adel بحث مشارکت‌ها
     ‏۰۳:۵۸  تفسیر:المیزان جلد۹ بخش۳۰‏‏ ۵ تغییر تاریخچه +۱٬۲۱۵ [Adel‏ (۵×)]
     
‏۰۳:۵۸ (کنونی | قبلی) +۳۰۹ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحث روایتی: (رواياتى در ذيل آيه: إنّ عِدَّةَ الشُّهُور عِندَ الله...))
     
‏۰۳:۴۴ (کنونی | قبلی) +۱۶۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحث روایتی: (رواياتى در ذيل آيه: ان عدة الشهور عندالله...))
     
‏۰۳:۳۴ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏توضيح معنای «نسئ» كه در ميان عرب جاهليت مرسوم بوده است)
     
‏۰۳:۳۳ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏توضيح معنای «نسئ» كه در ميان عرب جاهليت مرسوم بوده است)
     
‏۰۳:۳۱ (کنونی | قبلی) +۷۴۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏توضيح معنای «نسئ» كه در ميان عرب جاهليت مرسوم بوده است)

‏۲۷ آذر ۱۴۰۳

     ‏۱۲:۱۶  تفسیر:المیزان جلد۹ بخش۳۰‏‏ ۳ تغییر تاریخچه +۱٬۲۲۷ [Adel‏ (۳×)]
     
‏۱۲:۱۶ (کنونی | قبلی) +۸۵۴ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏حكم حرمت قتال در ماه هاى حرام چهارگانه)
     
‏۱۱:۴۵ (کنونی | قبلی) +۲۱۸ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مراد از ماه هاى دوازده گانه، در آیه: «إِنَّ عِدَّةَ الشهُورِ عِندَ اللَّهِ اثْنَا عَشرَ شهْراً...»)
     
‏۱۱:۳۶ (کنونی | قبلی) +۱۵۵ Adel بحث مشارکت‌ها
     ‏۱۱:۲۶  تفسیر:المیزان جلد۹ بخش۲۹‏‏ ۸ تغییر تاریخچه +۷۴۴ [Adel‏ (۸×)]
     
‏۱۱:۲۶ (کنونی | قبلی) +۴۵ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آيات ۳۶ - ۳۷ سوره توبه)
     
‏۱۱:۲۲ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏نقش انفاق های مستحب، در حفظ اساس حيات جامعه اسلامى)
     
‏۱۱:۲۰ (کنونی | قبلی) +۲۲۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏نقش انفاق ها و مستحبات مالى در حفظ اساس حيات جامعه اسلامى)
     
‏۱۱:۰۷ (کنونی | قبلی) +۸۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مفاسدى كه بر اندوختن و احتكار پول مترتب است)
     
‏۱۰:۴۰ (کنونی | قبلی) −۱۳ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏گفتار ابوذر، برگرفته از رسول خدا «ص» بوده است)
     
‏۱۰:۳۵ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏گفتار ابوذر، برگرفته از رسول خدا «ص» بوده است)
     
‏۱۰:۲۴ (کنونی | قبلی) +۳۲۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بررسى موضع ابوذر، كه گفتار او، برگرفته از رسول خدا «ص» بوده است)
     
‏۰۳:۳۹ (کنونی | قبلی) +۷۸ Adel بحث مشارکت‌ها
     ‏۰۳:۳۰  تفسیر:المیزان جلد۹ بخش۲۸‏‏ ۵ تغییر تاریخچه +۹۲۳ [Adel‏ (۵×)]
     
‏۰۳:۳۰ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى در ذيل آيه: «وَ الَّذِينَ يَكنِزُونَ الذَّهَبَ وَ الفِضَّةَ...»)
     
‏۰۳:۲۹ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى در ذيل آيه: «وَ الَّذِينَ يَكنِزُونَ الذَّهَبَ وَ الفِضَّةَ...»)
     
‏۰۳:۲۸ (کنونی | قبلی) +۵۰۴ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى در ذيل آيه: «و الذين يكنزون الذهب والفضة...»)
     
‏۰۳:۱۰ (کنونی | قبلی) +۲۱۵ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏چند روايت در ذيل جمله: «ليظهره على الدين كله» و تفسير آن به ظهور حضرت مهدى(ع ))
     
‏۰۳:۰۳ (کنونی | قبلی) +۲۰۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏چند روايت در مورد معناى اين كه يهودیان و مسیحیان، احبار و رهبان را ارباب گرفتند)

‏۲۶ آذر ۱۴۰۳

     ‏۱۲:۲۴  تفسیر:المیزان جلد۹ بخش۲۸‏‏ ۵ تغییر تاریخچه +۷۳۵ [Adel‏ (۵×)]
     
‏۱۲:۲۴ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحث روایتی: (رواياتى ذیل آیات گذشته))
     
‏۱۲:۱۹ (کنونی | قبلی) +۵۳۴ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحث روایتی: (رواياتى ذیل آیات گذشته))
     
‏۱۱:۵۹ (کنونی | قبلی) +۲۰۳ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏حكم حرمت كنز و احتكار طلا و نقره، مخصوص به اهل كتاب نيست)
     
‏۱۱:۴۶ (کنونی | قبلی) −۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مواردى از انحرافات و تعدّيات مالى كشيشان)
     
‏۱۱:۴۵ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مواردى از انحرافات و تعدّيات مالى كشيشان)