نتایج جستجو
از الکتاب
- فرر فرش فرعون فرغ فرق فسد فصل فعل فقر فلح فنن فنى فوج فوز فوق فى فکر فکه قبر قبل قتر قتل قدر قدس قدم قرء قرآن قرب قرر قريش قسر قسط قسم قسور قصر قضب قضى۲ کیلوبایت (۲٬۷۸۷ واژه) - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۱۴
- مىكرد و ستمكار و عصيانگر نبود. سلام بر او روزى كه از دنيا رفت و روزى كه سر از قبر بر مىدارد. [مريم:12-15]. او همچون پدرس زكرّيا و عيسى و الياس از نيكوكاران۴ کیلوبایت (۳۶۷ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۳:۳۹
- الواقعة ٩٣ (رده آب داغ در قبر)امام صادق(ع) شنیدم که مى فرمود: ...«فنزل من حمیم» در قبر میّت است. جهنم: آب داغ جهنم ۱ قبر: آب داغ در قبر ۳ گمراهان: آشامیدنیهاى اخروى گمراهان ۱; بى ارزشى۱۵ کیلوبایت (۱٬۲۵۲ واژه) - ۴ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۵۸
- عبس ٢٣ (رده ذکر قبر)۹ عصیان: آثار عصیان از خدا ۱۰; عصیان از خدا ۱۲ عمل: عمل ناپسند ۱۱ قبر: غافلان از قبر ۲ قیامت: غافلان از قیامت ۲; منشأ قیامت ۱ کافران: زمینه هدایت کافران۳۴ کیلوبایت (۳٬۱۶۰ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۳۶
- خواندن و ايستادن بر قبر منافقان نهى شد. [عبس:21]. سپس او را بميراند و در قبركرد. جمع آن قبور است [حج:7]. *مقبره (به فتح وكسرميم) محل قبر را گويند جمع آن مقابر۳ کیلوبایت (۲۲۸ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۳۰
- خواندن و ايستادن بر قبر منافقان نهى شد. [عبس:21]. سپس او را بميراند و در قبركرد. جمع آن قبور است [حج:7]. *مقبره (به فتح وكسرميم) محل قبر را گويند جمع آن مقابر۳ کیلوبایت (۲۲۹ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۶:۴۷
- الواقعة ٨٩ (رده مقربان در قبر)شود و شرفى و كرامتى. 4- نجات از آتش و مغفرت و فوز به رضوان. نزد بعضى روح در قبر باشد و ريحان در بهشت. يا روح معانقه ابكار و ريحان در بهشت مرافقت ابرار. يا۲۱ کیلوبایت (۱٬۷۵۸ واژه) - ۴ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۵۶
- حق تعالى ملكى را به قبر او فرستد كه عبادت كند خدا را نزد قبر او، و بنويسد براى ميت، ثواب اين عمل ملك را. پس چون از قبر مبعوث شود، به هيچ هولى از اهوال قيامت۵۱ کیلوبایت (۴٬۵۱۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۹
- میراند و در قبر پنهان نمود، |سپس وى را بميراند و به گورش برد آنگاه به مرگش رسانيد و در قبرش نهاد. آن گاه (به وقت معین) او را بمیراند و به خاک قبر سپرد. سپس۳۱ کیلوبایت (۲٬۸۸۵ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۳۴
- اعلم بمراده. ثُمَّ إِذا شاءَ أَنشَرَهُ «22» پس از قبر زماني که مشيت حق تعلق گرفت از قبر بيرون ميآيد که روح بهمين بدن جسماني تعلق ميگيرد۲۶ کیلوبایت (۲٬۳۵۶ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۳۵
- الروم ٢٥ (رده خروج انسان ها از قبر)و زمين به فرمان او بر پاست؛ پس هرگاه شما را از زمين فرا خواند، ناگهان (از قبر) بيرون مىآييد (و در صحنهى قيامت حاضر شويد). در اين آيات، هم آفرينش انسان۳۹ کیلوبایت (۳٬۳۴۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۲۷
- طه ١٢٤ (رده عذاب قبر کافران)را به زحمت و سختى اندازد. دوم- قول ابن عباس و ابن مسعود مراد عذاب قبر است كه چنان قبر بر او تنگ شود كه استخوانهاى پهلوهاى او بهم آيد و بر او مسلط شود مارها۴۱ کیلوبایت (۳٬۶۶۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۱۶
- كه روح ايشان قبض ميشود و داخل قبر ميگردند و زنده شدن دوم در قبر است براى سؤال و جواب و تنعم مؤمن و تعذيب كافر و باز در قبر ميميرند و روز قيامت زنده ميشوند۴۳ کیلوبایت (۳٬۶۸۴ واژه) - ۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۱۴:۵۵
- تکرار در قرآن: ۱(بار) لیست کلمات مشتق شده در حال بارگیری... ما فى قبر هم بعثر صدر انن اذا ربب علم ب لا ف۱ کیلوبایت (۲۵ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۳:۵۶
- [زنده] بیرون می آورند؟ كافران گفتند: چگونه اگر ما و پدرانمان خاك شديم ما را از قبر بيرون مىآورند؟ و کافران گویند آیا چون ما و پدرانمان [مردیم] و خاک شدیم آیا۲۳ کیلوبایت (۱٬۸۲۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۲۵
- آيا محققا ما بر گشته شدگانيم در گودال قبر، با اينكه اينکه كفار از همان حال نزع و در قبر و عالم برزخ معذب هستند و بودند چنانچه ميفرمايد:۲۵ کیلوبایت (۲٬۰۴۹ واژه) - ۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۴۶
- آتش در روز قيامت، جدا كرده روشن مىكند كه نزديك شدن به آتش در برزخ و عالم قبر است. الميزان در ذيل اين آيه فرموده: آيه اوّلاً صريح است در اينكه ابتدا نشان۱۷ کیلوبایت (۱٬۹۴۸ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۳:۵۱
- رسوا شده و خارج شدند و عذاب دوم قبر است. 4- عذاب اول كشتن و اسيرى و دوم عذاب قبر. 5- عذاب اول شمشير روز «بدر» و دوم عذاب قبر. 6- عذاب اول محسن دنيوى از فقر۴۶ کیلوبایت (۳٬۴۸۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۰۰
- پيمودن راه حق به تكامل مىرسد. «ثُمَّ السَّبِيلَ يَسَّرَهُ» 9- انسان كه مرگ و قبر را مىبيند، چرا سرسختى مىكند؟ قُتِلَ الْإِنْسانُ ما أَكْفَرَهُ ... ثُمَّ۳۰ کیلوبایت (۲٬۸۳۷ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۳۲
- ب يوم قنط لما اللائى صحب قدر رسل کون امن عقل حتى ظنن حيض فسق عمل ظلم ذلکم قبر خلص لقى اخو جمع نجو دين زلم لو شکل يوسف نسو قوم امر نا نعم خير ربب کبر ها۴ کیلوبایت (۲۵۸ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۳:۴۲