تغییرات اخیر

از الکتاب

آخرین تغییرات ویکی را در این صفحه پیگیری کنید.

گزینه‌های تغییرات اخیر نمایش ۵۰ | ۱۰۰ | ۲۵۰ | ۵۰۰ تغییر اخیر در ۱ | ۳ | ۷ | ۱۴ | ۳۰ روز گذشته
نهفتن کاربران ثبت‌نام‌کرده | نهفتن کاربران ناشناس | نهفتن ویرایش‌های من | نمایش ربات‌ها | نهفتن ویرایش‌ جزئی
نمایش تغییرات جدید با شروع از ‏۱۷ خرداد ۱۴۰۳ ‏۱۹:۳۴
   
فهرست کوته‌نوشت‌ها:
نو
این ویرایش صفحه‌ای تازه ایجاد کرد (همچنین به فهرست صفحات تازه نگاه کنید)
جز
این یک ویرایش جزئی است
ر
این ویرایش را یک ربات انجام داده است
(±۱۲۳)
اندازهٔ صفحه به این تعداد بایت تغییر یافته است.

‏۱۷ خرداد ۱۴۰۳

     ‏۱۱:۵۹  تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶‏‏ ۷ تغییر تاریخچه +۱٬۶۲۸ [Adel‏ (۷×)]
     
‏۱۱:۵۹ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مقصود از طيّب بودن «متقين»، در حال توفّی و مرگ)
     
‏۱۱:۵۷ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مقصود از طيّب بودن «متقين»، در حال توفّی و مرگ)
     
‏۱۱:۵۶ (کنونی | قبلی) +۹۴۷ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مقصود از طيّب بودن «متقين»، در حال مرگ)
     
‏۱۱:۳۴ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مقصود از «مردمان باتقوا»، در آیه شریفه)
     
‏۱۱:۳۳ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مقصود از «مردمان باتقوا»، در آیه شریفه)
     
‏۱۱:۳۱ (کنونی | قبلی) +۷۹ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏معناى آيه: «قيل للذين اتقوا ماذا انزل اليكم قالوا خيرا» و مراد از «الذين اتقوا»)
     
‏۰۴:۱۶ (کنونی | قبلی) +۵۹۵ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مقصود از كسانى كه علم داده شده اند، در آيه شریفه)

‏۱۶ خرداد ۱۴۰۳

     ‏۱۱:۰۸  تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۶‏‏ ۱۵ تغییر تاریخچه +۱٬۳۱۰ [Adel‏ (۱۵×)]
     
‏۱۱:۰۸ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏برداشت هاى نادرست از آيه: «لِيَحمِلُوا أوزَارَهُم كَامِلَةً يَومَ القِيَامَة»)
     
‏۱۱:۰۷ (کنونی | قبلی) +۳۵۸ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏برداشت هاى نادرست از آيه: «لِيَحمِلُوا أوزَارَهُم كَامِلَةً يَومَ القِيَامَة»)
     
‏۱۰:۴۶ (کنونی | قبلی) +۱۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏چگونگى تعدد «ِوزر» و «عذاب»، در ازای عمل واحد)
     
‏۱۰:۴۵ (کنونی | قبلی) +۱۸ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏چگونگى تعدد «ِوزر» و «عذاب»، در ازای عمل واحد)
     
‏۱۰:۴۴ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏چگونگى تعدد «ِوزر» و «عذاب»، در ازای عمل واحد)
     
‏۱۰:۴۱ (کنونی | قبلی) +۲۶۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏چگونگى تعدد وزر و عذاب در ازاء عمل واحد)
     
‏۱۰:۳۱ (کنونی | قبلی) +۱۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بيان اين كه گمراه كنندگان، همانند بارِ گناهان ناشى از اضلالشان را بر دوش مى كشند)
     
‏۱۰:۳۰ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بيان اين كه گمراه كنندگان، همانند بارِ گناهان ناشى از اضلالشان را بر دوش مى كشند)
     
‏۱۰:۲۹ (کنونی | قبلی) +۱۴ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بيان اين كه گمراه كنندگان، همانند بارِ گناهان ناشى از اضلالشان را بر دوش مى كشند)
     
‏۱۰:۲۷ (کنونی | قبلی) −۳ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بيان اين كه گمراه كنندگان، همانند بارِ گناهان ناشى از اضلالشان را بر دوش مى كشند)
     
‏۱۰:۲۶ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بيان اين كه گمراه كنندگان، همانند بارِ گناهان ناشى از اضلالشان را بر دوش مى كشند)
     
‏۱۰:۲۵ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بيان اين كه گمراه كنندگان، همانند بارِ گناهان ناشى از اضلالشان را بر دوش مى كشند)
     
‏۱۰:۲۲ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بيان اين كه گمراه كنندگان، همانند بارِ گناهان ناشى از اضلالشان را بر دوش مى كشند)
     
‏۱۰:۲۰ (کنونی | قبلی) +۶۰۳ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بيان اين كه گمراه كنندگان، همانند بارِ گناهان ناشى از اضلالشان را بر دوش مى كشند)
     
‏۰۵:۱۵ (کنونی | قبلی) +۲۴ Adel بحث مشارکت‌ها
     ‏۰۵:۱۱  تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۵‏‏ ۱۲ تغییر تاریخچه +۱٬۵۴۲ [Adel‏ (۱۲×)]
     
‏۰۵:۱۱ (کنونی | قبلی) +۵۰۸ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏اعتقاد به معاد، لازمۀ توحيد كامل است)
     
‏۰۴:۴۷ (کنونی | قبلی) +۳۹۹ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏اعتقاد به معاد لازمه توحيد كامل است)
     
‏۰۴:۴۶ (کنونی | قبلی) −۳۹۶ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آيات ۲۲ - ۴۰ سوره نحل)
     
‏۰۴:۴۴ (کنونی | قبلی) +۱۳۷ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آيات ۲۲ - ۴۰ سوره نحل)
     
‏۰۲:۲۸ (کنونی | قبلی) −۳ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى درباره حكم شرعى بول و گوشت چهارپايان)
     
‏۰۲:۲۷ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى درباره حكم شرعى بول و گوشت چهارپايان)
     
‏۰۲:۲۷ (کنونی | قبلی) +۲۶۶ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى درباره حكم شرعى بول و گوشت چهارپايان)
     
‏۰۲:۱۸ (کنونی | قبلی) +۲۱۹ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏روايتى كه در آن «أتَى أمرُ الله»، به ظهور مهدى «ع» تطبيق شده است)
     
‏۰۲:۰۷ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏نقد استدلال برخى از علماء به روايات فوق الذكر)
     
‏۰۲:۰۷ (کنونی | قبلی) +۸۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏نقد استدلال برخى از علماء به روايات فوق الذكر)
     
‏۰۲:۰۲ (کنونی | قبلی) +۲۰۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى در ذيل آيه «اتى امر الله فلا تستعجلوه»)
     
‏۰۱:۵۴ (کنونی | قبلی) +۱۲۵ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحث روايتى)

‏۱۵ خرداد ۱۴۰۳

     ‏۱۱:۵۴  تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۵‏‏ ۴ تغییر تاریخچه +۳۲۷ [Adel‏ (۴×)]
     
‏۱۱:۵۴ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها
     
‏۱۱:۵۱ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها
     
‏۱۱:۴۹ (کنونی | قبلی) +۳۱۱ Adel بحث مشارکت‌ها
     
‏۱۱:۲۷ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها
     ‏۱۱:۳۴  تفسیر:المیزان جلد۱۲ بخش۲۴‏‏ ۱۲ تغییر تاریخچه +۱٬۳۱۴ [Adel‏ (۱۲×)]
     
‏۱۱:۳۴ (کنونی | قبلی) +۳۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بيان نكته اى كه در تعليل «و ان تعدوا نعمة الله لا تحصوها» به «ان الله لغفور رحيم» وجود دارد)
     
‏۱۱:۲۴ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏اركان سه گانه الوهيت و ربوبيت: خالق بودن، منعم بودن و عالِم بودن)
     
‏۱۱:۱۶ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏اركان سه گانه الوهيت و ربوبيت: خالق بودن، منعم بودن و عالِم بودن)
     
‏۱۱:۱۶ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏اركان سه گانه الوهيت و ربوبيت: خالق بودن، منعم بودن و عالِم بودن)
     
‏۱۱:۱۵ (کنونی | قبلی) +۱۲۶ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏اركان سه گانه الوهيت و ربوبيت : خالق بودن ، منعم بودن و عالم بودن به درون وبرون انسان)
     
‏۱۱:۰۵ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏سه قسم احتجاج، براى سه گروه از انسان ها، بر وحدانيت خدا در ربوبيت)
     
‏۱۰:۵۹ (کنونی | قبلی) +۴۱۹ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏سه قسم احتجاج براى سه گروه مختلف از انسانها بر وحدانيت خدا در ربوبيت)
     
‏۰۵:۲۳ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏اختلاف دو فرقه اشاعره و معتزله، در دلالت آيه)
     
‏۰۵:۱۸ (کنونی | قبلی) +۴۳۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏اختلاف دو فرقه اشاعره و معتزله در دلالت آيه)
     
‏۰۴:۰۰ (کنونی | قبلی) +۳۹ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مقصود از اين كه فرمود: «بر خداست قصد سبيل»)
     
‏۰۳:۵۸ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مقصود از اين كه فرمود: «بر خداست قصد سبيل»)
     
‏۰۳:۵۶ (کنونی | قبلی) +۲۳۹ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بر خدا است كه قصد سبيل (راه هدايت ) را معين و روشن كند)