تغییرات اخیر

از الکتاب

آخرین تغییرات ویکی را در این صفحه پیگیری کنید.

گزینه‌های تغییرات اخیر نمایش ۵۰ | ۱۰۰ | ۲۵۰ | ۵۰۰ تغییر اخیر در ۱ | ۳ | ۷ | ۱۴ | ۳۰ روز گذشته
نهفتن کاربران ثبت‌نام‌کرده | نهفتن کاربران ناشناس | نمایش ویرایش‌های من | نهفتن ربات‌ها | نمایش ویرایش‌ جزئی
نمایش تغییرات جدید با شروع از ‏۱۵ مرداد ۱۴۰۳ ‏۰۷:۰۳
   
فهرست کوته‌نوشت‌ها:
نو
این ویرایش صفحه‌ای تازه ایجاد کرد (همچنین به فهرست صفحات تازه نگاه کنید)
جز
این یک ویرایش جزئی است
ر
این ویرایش را یک ربات انجام داده است
(±۱۲۳)
اندازهٔ صفحه به این تعداد بایت تغییر یافته است.

‏۱۵ مرداد ۱۴۰۳

     ‏۰۴:۴۵  تفسیر:المیزان جلد۱۱ بخش۴۲‏‏ ۴ تغییر تاریخچه +۵۰۸ [Adel‏ (۴×)]
     
‏۰۴:۴۵ (کنونی | قبلی) +۴۴ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آيات ۳۶ - ۴۲ سوره رعد)
     
‏۰۴:۴۱ (کنونی | قبلی) +۲۸۷ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏چند روايت درباره شجره طوبى، در ذيل جمله: «طوبى لهم و حسن مآب»)
     
‏۰۴:۱۵ (کنونی | قبلی) −۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحث روايتى: (رواياتى در ذيل آیات گذشته))
     
‏۰۴:۱۳ (کنونی | قبلی) +۱۷۹ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحث روايتى: (رواياتى در ذيل آیات گذشته))
     ‏۰۴:۰۹  تفسیر:المیزان جلد۱۱ بخش۴۱‏‏ ۱۱ تغییر تاریخچه +۱٬۵۳۲ [Adel‏ (۱۱×)]
     
‏۰۴:۰۹ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏وعده به مؤمنان در مقابل وعيدى كه به كافران داده شد)
     
‏۰۴:۰۸ (کنونی | قبلی) +۲۹۸ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏وعده به مؤمنان در مقابل وعيدى كه به كافران داده شد)
     
‏۰۴:۰۳ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏احتجاج بى سابقه ای عليه مشركان: فضائل شركاى خدا را بيان كنيد)
     
‏۰۴:۰۲ (کنونی | قبلی) +۳۶ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏احتجاج بى سابقه ای عليه مشركان: فضائل شركاى خدا را بيان كنيد)
     
‏۰۴:۰۰ (کنونی | قبلی) +۱۶۴ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏احتجاج بى سابقه ای عليه مشركان: اوصاف و فضائل شركاى خدا را بيان كنيد)
     
‏۰۳:۵۴ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏سه وجه در معناى آيه: «أَ فَلَمْ يَايْئَسِ الَّذِينَ آمَنُوا...»)
     
‏۰۳:۵۰ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏سه وجه در معناى آيه: «أَ فَلَمْ يَايْئَسِ الَّذِينَ آمَنُوا...»)
     
‏۰۳:۴۹ (کنونی | قبلی) +۸۵۴ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏سه وجه در معناى آيه: «افلم ييأس الذين امنوا ان لو يشاء الله لهدى الناس جميعا»)
     
‏۰۳:۲۵ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏=وجوه گفته شده در معناى آيه: «وَ لَو أنَّ قُرآناً سُيِّرَت بِهِ الجِبَال...»)
     
‏۰۳:۲۴ (کنونی | قبلی) +۱۵۵ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏وجوهى كه در معناى آيه شريفه: «و لو ان قرانا سيرت به الجبال...» گفته شده است)
     
‏۰۳:۱۹ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏شگفت ترين آثار الهى، بدون مشیت او، اثرى در هدايت گمراهان ندارد)

‏۱۴ مرداد ۱۴۰۳

     ‏۱۵:۱۵  تفسیر:المیزان جلد۱۱ بخش۴۱‏‏ ۳ تغییر تاریخچه +۴۲۸ [Adel‏ (۳×)]
     
‏۱۵:۱۵ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏شگفت ترين آثار الهى، بدون مشیت او، اثرى در هدايت گمراهان ندارد)
     
‏۱۵:۱۵ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏شگفت ترين آثار الهى، بدون مشیت او، اثرى در هدايت گمراهان ندارد)
     
‏۱۵:۱۱ (کنونی | قبلی) +۴۲۶ Adel بحث مشارکت‌ها
     ‏۱۵:۰۲  تفسیر:المیزان جلد۱۱ بخش۴۰‏‏ ۱۲ تغییر تاریخچه +۱٬۴۷۵ [Adel‏ (۱۲×)]
     
‏۱۵:۰۲ (کنونی | قبلی) +۵۸ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏اقوال مختلف در معنای جمله: «طوبى لهم»)
     
‏۱۵:۰۰ (کنونی | قبلی) +۲۲۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مراد از حيات طيبه و معيشت طوبى، كه از آثار اطمينان قلب است)
     
‏۱۴:۵۴ (کنونی | قبلی) +۳۷۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مراد از «ذكر»، و این که «دل ها، فقط با یاد خدا آرام می گیرد»)
     
‏۱۴:۴۵ (کنونی | قبلی) −۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏حقيقت ترس از خدا و عدم منافات آن با اطمينان به خدا)
     
‏۱۴:۳۸ (کنونی | قبلی) +۳۰۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏حقيقت ترس از خدا و عدم منافات آن با اطمينان به خدا)
     
‏۱۰:۴۰ (کنونی | قبلی) +۱۳ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏هدايت به دست خداست و معجزه، سبب ايمان آوردن نيست)
     
‏۱۰:۳۷ (کنونی | قبلی) +۵۳۴ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏هدايت به دست خدا است و معجزه، سبب ايمان آوردن نيست)
     
‏۱۰:۲۰ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مراد از «ذكر»، و این که «دل ها، با یاد خدا آرام می گیرد»)
     
‏۱۰:۲۰ (کنونی | قبلی) −۱۰۵ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏توضيحى درباره اين كه دل ها، فقط به ذكر خدا آرام مى گيرند)
     
‏۱۰:۲۰ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مراد از «ذكر»، و این که دل ها، با یاد خدا آرام می گیرد)
     
‏۱۰:۱۹ (کنونی | قبلی) +۳۴ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مراد از «ذكر»، اعم از ذكر لفظى است)
     
‏۱۰:۰۸ (کنونی | قبلی) +۴۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آيات ۲۷ - ۳۵ سوره رعد)
     ‏۱۰:۰۴  تفسیر:المیزان جلد۱۱ بخش۳۹‏‏ ۱۹ تغییر تاریخچه +۲٬۲۸۶ [Adel‏ (۱۹×)]
     
‏۱۰:۰۴ (کنونی | قبلی) +۱۷۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏چند روايت در ذيل جمله: «و يخافون سوء الحساب»)
     
‏۰۹:۵۹ (کنونی | قبلی) +۲۳۳ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى درباره صله رحم و پيوند ارتباط با آل محمد «ع»)
     
‏۰۹:۵۵ (کنونی | قبلی) +۱۰۹ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحث روايتى)
     
‏۰۹:۵۱ (کنونی | قبلی) +۱۷۴ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏معناى جمله: «و ما الحيوة الدنيا فى الآخرة الا متاع»)
     
‏۰۹:۴۷ (کنونی | قبلی) −۱۳ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مژده به صله رحم كنندگان كه با ارحام صالح خويش در بهشت عدن جمع خواهند شد)
     
‏۰۹:۴۵ (کنونی | قبلی) +۳۱۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مژده به صله رحم كنندگان كه با ارحام صالح خويش در بهشت عدن جمع خواهند شد)
     
‏۰۴:۲۶ (کنونی | قبلی) +۴۳ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏معناى «عقبى الدار» و «سوء الدار»)
     
‏۰۴:۱۸ (کنونی | قبلی) −۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏وجوهى كه درباره وصف «اولوا الالباب» گفته شده است)
     
‏۰۴:۱۶ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏وجوهى كه درباره وصف «اولوا الالباب» گفته شده است)
     
‏۰۴:۰۹ (کنونی | قبلی) +۵۷۳ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏وجوهى كه درباره وصف «اولوا الالباب» گفته شده است)
     
‏۰۳:۵۸ (کنونی | قبلی) +۱۶ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مقصود از عبارت «صَبَرُوا ابتِغَاءَ وَجهِ رَبِّهم»، در آیه شریفه)
     
‏۰۳:۵۰ (کنونی | قبلی) +۱۲۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏فرق ميان «خشيت» و «خوف»، و موارد استعمال هر يك)
     
‏۰۳:۴۹ (کنونی | قبلی) −۷۸ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏مقصود از عبارت «وجه ربّهم»، در آیه شریفه)
     
‏۰۳:۴۷ (کنونی | قبلی) +۲۰۸ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏اشاره به اين كه جهت عمل و الهى بودن آن مقصود حق گرايان مى باشد)
     
‏۰۳:۳۸ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏فرق ميان «خشيت» و «خوف»، و موارد استعمال هر يك)
     
‏۰۳:۳۷ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏فرق ميان «خشيت» و «خوف»، و موارد استعمال هر يك)
     
‏۰۳:۳۶ (کنونی | قبلی) +۱۷۶ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏فرق ميان «خشيت» و «خوف» و موارد استعمال هر يك)
     
‏۰۳:۲۵ (کنونی | قبلی) +۱۳۱ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏حجت الهى، فقط از طريق فطرت تمام نمى شود)
     
‏۰۳:۰۹ (کنونی | قبلی) +۱۰۵ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏وصف گروندگان به حق و «اولوالالباب» و مقايسه آنان با جاهلان به حق)
     ‏۰۳:۰۱  تفسیر:المیزان جلد۱۱ بخش۳۸ تفاوتتاریخچه +۲۰۹ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏منظور از «حُسنى» در آیه شریفه، همان عاقبت نیک است)