نتایج جستجو
از الکتاب
- الصافات ١٢٧ (رده قوم الیاس و الیاس)کیفر اخروى مکذبان انبیا ۳ قوم الیاس: تکذیبگرى قوم الیاس ۱; حسابرسى اخروى قوم الیاس ۲; قوم الیاس و الیاس(ع) ۱; کیفر اخروى قوم الیاس ۲۲۰ کیلوبایت (۱٬۶۷۲ واژه) - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۱:۵۱
- الصافات ١٢٨ (رده تاریخ قوم الیاس)مصونیت از کیفرهاى خدا ۱ عبودیت: آثار اخلاص در عبودیت ۴ قوم الیاس: تاریخ قوم الیاس ۲; مخلصین قوم الیاس ۱، ۲ کیفر: عوامل مصونیت از کیفر اخروى ۴ مخلصین: اجتناب۲۴ کیلوبایت (۲٬۱۹۹ واژه) - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۱:۵۲
- الأنعام ٨٩ (رده قضاوت الیاس)(ع) ۳; مقامات اسماعیل (ع) ۳; نبوت اسماعیل (ع) ۳ الیاس (ع): قضاوت الیاس (ع) ۳; مقامات الیاس (ع) ۳; نبوت الیاس (ع) ۳ الیسع (ع): قضاوت الیسع (ع) ۳; مقامات الیسع۴۸ کیلوبایت (۳٬۴۴۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۴
- انن ل کلل امن عيسى نا يحيى عبد اسماعيل زکريا اذ صلح رسل حسن قول اليسع جزى قوم هما يونس ک ذلک لوط ه هارون۱ کیلوبایت (۳۸ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۳:۴۴
- خواندهاند بنا بر آن كه جمع است و مراد ،الياس و قوم اوست و آنكه آل ياسين خوانده مرادش آنست كه ياسين نام پدر الياس است و آل به آن اضافه شده. در تفسير برهان۵ کیلوبایت (۵۴۷ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۳:۵۳
- هارون(علیهماالسلام) و قوم شان، به عنایت خداوند از اندوه بزرگ نجات یافتند. (و نجّینهما و قومهما من الکرب العظیم) ۲ - نجات موسى و هارون (علیهماالسلام) و قوم شان، مهم ترین۱۷ کیلوبایت (۱٬۲۲۹ واژه) - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۱:۴۶
- عمران :40] همچنين است آيه7 مريم. او مصدّق و بشارت دهنده عيسى بود و پيشواى قوم خود و پارسا و پيغمبر خدا و از شايستگان و صلحا بود [آل عمران:39] بعضى از بزرگان۴ کیلوبایت (۳۶۷ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۳:۳۹
- موسی و هارون و قوم بنیاسرائیل را. Tabber requires Javascript to function. آيات ۱۱۴ - ۱۳۲ سوره صافّات خلاصه اى از داستان موسى و هارون و الیاس«ع» بحث روايتی۱۵ کیلوبایت (۱٬۰۲۴ واژه) - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۱:۴۷
- خداى تعالى، اختصاص به يك قوم و دو قوم ندارد. و خدا مانند بت نيست، كه هر بتى، مخصوص به قومى مى باشد، و بت هر قوم، ربّ مخصوص آن قوم مى باشد، بلكه خداى تعالى،۴۶ کیلوبایت (۵٬۱۲۸ واژه) - ۲۲ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۳:۴۳
- - ۱۳۲ سوره صافّات خلاصه اى از داستان موسى و هارون و الیاس«ع» بحث روايتی سخنى پيرامون داستان الياس«ع» تفسیر آیات وَ آتَيْناهُمَا الْكِتابَ الْمُسْتَبِينَ۱۸ کیلوبایت (۱٬۲۸۱ واژه) - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۱:۴۷
- آيا يونس «عليه السلام» به ميان قوم خويش برگشت و كارخود را از سرگرفت يا به قوم ديگرى مبعوث شد؟ قرآن مجيد در برگشتن به ميان قوم خود صريح نيست بلكه فقط در تجديد۱۱ کیلوبایت (۱٬۱۵۸ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۳:۴۲
- ک على ان قول رسل الى انن امن لا ى قد کون الا جىء ربب فى قبل بين الذين ها قوم اتى طوع علم ايى اول کفر کذب اذ اوى ا بلغ الذى حقق ائى بشر رحم هو اذا کتب مع۲۸ کیلوبایت (۲٬۰۶۶ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۳:۳۴
- ق ١٣ (رده تاریخ قوم عاد)برادران لوط، و قوم عاد و فرعون و قوم لوط، و نیز عاد و فرعون و قوم لوط و نيز عاد- قوم هود- و فرعون و قوم لوط، و همچنین قوم عاد و فرعون و قوم لوط. و عاد و۲۲ کیلوبایت (۱٬۹۴۱ واژه) - ۱۹ آبان ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۰۰
- نشانه تو آن است كه سه شب تمام با مردم نتوانى سخن گوئى پس از عبادتگاه به سوى قوم خود رفت و به آنهافهماند كه: بامداد و شبانگاه خدا را تسبيح گوئيد. (مريم :2-11)۱۱ کیلوبایت (۱٬۲۰۹ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۷:۰۰
- ق ١٢ (رده تاریخ قوم ثمود)انبیا ۱; مکذبان انبیا ۳ قوم ثمود: تاریخ قوم ثمود ۳; تکذیبگرى قوم ثمود ۳ قوم نوح: تاریخ قوم نوح ۳; تکذیبگرى قوم نوح ۳; حق ستیزى قوم نوح ۳ کافران: حق ناپذیرى۲۶ کیلوبایت (۲٬۳۳۸ واژه) - ۱۹ آبان ۱۴۰۱، ساعت ۰۱:۵۹
- نوح ١ (رده انذار قوم نوح)۴ - قوم نوح، مستحق عذاب الهى پیش از رسالت آن حضرت (من قبل أن یأتیهم عذاب ألیم) رسولان خدا :۱ عذاب: اهل عذاب ۴; پیش گیرى از عذاب ۳ قوم نوح: انذار قوم نوح۲۹ کیلوبایت (۲٬۴۴۶ واژه) - ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۱۸
- الدخان ٣٧ (رده تاریخ قوم تبع)عمل ۶ قوم تبع: تاریخ قوم تبع ۲، ۳; سرنوشت قوم تبع ۱، ۴; عبرت از قوم تبع ۱; عذاب قوم تبع ۳; عوامل هلاکت قوم تبع ۵; گناه قوم تبع ۵; منشأ هلاکت قوم تبع ۲;۳۴ کیلوبایت (۲٬۹۵۳ واژه) - ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۲۹
- ق ١٤ (رده تاریخ قوم تبع)زنانشان به زنان اكتفا مىكردند (و همجنسباز بودند). «2» قوم ثمود، قوم حضرت صالح عليه السلام و قوم عاد، قوم حضرت هود عليه السلام است. «ايكه» به معناى بيشهزار۳۴ کیلوبایت (۲٬۹۹۳ واژه) - ۱۹ آبان ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۰۰
- حفظ دين خدا هستند چه كسانى مى باشند گفته شده است . به نظر ما مراد از اين قوم انبياء و معصومين و اتقياء و صلحايند كه همواره پاسدار دين حق مى باشند. شريعت۳۱ کیلوبایت (۲٬۲۷۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۴
- تتلى عليهم صفت انبياء سابق الذكر چنانچه گفتهاند و در اين صورت اگر چه خبر كه قوم يا رجال باشد مقدّر است ولى از جهاتى كه بر ارباب ادب مخفى نيست بر آنچه گفتهاند۲۳ کیلوبایت (۲٬۰۸۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۱۴