نتایج جستجو
از الکتاب
- دارد، و در آینده به آن مى رسند، ممکن است از این نظر باشد که آنها اقبال به دنیا کرده، و آخرت و عذاب الهى را نادیده گرفته و پشت سر انداخته اند، و این تعبیر۴ کیلوبایت (۴۱۴ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۴۹
- دارد، و در آینده به آن مى رسند، ممکن است از این نظر باشد که آنها اقبال به دنیا کرده، و آخرت و عذاب الهى را نادیده گرفته و پشت سر انداخته اند، و این تعبیر۸ کیلوبایت (۷۰۹ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۳:۲۱
- شرور اهريمن است و نسبت خلقت و اهلاك را به ماده و دهر بدهيم كه مىگفتند [جاثية:24]. و يا علم و قدرت و اراده و ساير صفات خدا را مثل علم و قدرت افراد بشر بدانيم۱۷ کیلوبایت (۱٬۴۹۱ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۳:۳۰
- [واقعة:44-43]. و «لا بارِدٍ ولا كَريمٍ» بجاى «لاظَليلٍ» است، علت سه شعبه بودن دخان معلوم نيست به نظر مىآيد كه اولى معلول عدم توحيد، دومى معلول عدم عمل و سومى معلول۳ کیلوبایت (۲۳۱ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۵:۴۷
- آل عمران ١٦٠ (بخش روایات و احادیث)بود و اسلحه كافى داشتند و مسلمين ثلث آنها بودند و اسلحه كافى هم نداشتند مظفر و منصور شدند و در جنگ احد با آنكه مسلمين قوت و شوكت پيدا كرده بودند و نسبتا۳۱ کیلوبایت (۲٬۴۴۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۴۸
- الروم ١١ (بخش معنی کلمات و عبارات)خرّم و خندان و مسرور و خوشحالند بطوريكه آثار فرح در رخسارشان مشهود ميشود و يكدسته كه منكر خدا و روز جزا و مكذّب انبيا و اوصيا بودند با كمال خفّت و خوارى۲۶ کیلوبایت (۲٬۱۰۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۲۷
- البقرة ٨١ (بخش معنی کلمات و عبارات)واحد از كثير و كثير از واحد و عدم جواز انقطاع فيض و عدم جواز خلأ و عدم جواز خرق و التيام در افلاك و تركب جسم از هيولى و و صورت و تناهى ابعاد و قاعده امكان۴۹ کیلوبایت (۴٬۶۸۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۴۳
- مىشود: حوريان و غلمان فعلا مانند تخم مرغ مكنوناند و چنانكه تخم مرغ نهان در زير سينه مرغ، چيزى در آن نيست و به تدريج مبدّل ب جوجه مىشود، حوريان و غلمان نيز۵ کیلوبایت (۴۲۸ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۳:۳۶
- نموده كه صمد آنست كه جوف ندارد و بزرگى باو منتهى شده و نميخورد و نميآشامد و نميخوابد و دائم و لم يزل و لا يزال بوده و خواهد بود و خود فرموده كه صمد سيّد مطاع۳۷ کیلوبایت (۳٬۷۳۹ واژه) - ۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۱۱:۲۳
- مطلق محاجّه. مخاصمه و جدل است زيرا باطل و كافر دليلى روشن ندارد تا حجّت به معناى واقعى باشد و اين معنى در آياتى مانند [بقره:139] و غيره حتمى است . حجّت۷ کیلوبایت (۷۹۶ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۳:۲۵
- عقل و قوت و قدرت و اختيار و ساير وسائل از مال و منال و پيغمبر فرستاد و دستور نازل فرمود و حجت را از هر جهت بر بندگان تمام كرد و راه۳۹ کیلوبایت (۳٬۰۷۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۹
- الفاتحة ٥ (بخش معنی کلمات و عبارات)با كمال خوارى و خضوع بدون رياء و سمعه و از تو كمك ميجوئيم بر بندگى و فرمانبردارى تو و بر دفع شرهاى دشمنان تو و رد مكرهاى آنان و ايستادگى و ثبات قدم بر آنچه۱۷۰ کیلوبایت (۱۵٬۱۹۰ واژه) - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۰۹:۳۱
- محمد ١١ (بخش معنی کلمات و عبارات)نوح و مؤمنين باو را نجات داد و بقيه را هلاك كرد و هكذا هود و گرويدگان باو و صالح و پيروان او و لوط و اهلش و شعيب و اصحابش و موسي و بني۲۵ کیلوبایت (۱٬۹۵۶ واژه) - ۶ آبان ۱۴۰۱، ساعت ۰۱:۳۸
- كسيكه كور باطن بود و از دريافت حق محروم شد و بضلالت و گمراهى باقيماند و بال و ضررش و اصل بخودش شده و ميشود و من كه پيغمبر شمايم حافظ و نگهبان شما نيستم وظيفه۳۵ کیلوبایت (۲٬۷۸۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۴
- الفاتحة ٦ (بخش معنی کلمات و عبارات)ائمه اطهار و آثار اصحاب كبار را درين باب درست دقت كن و ببين كه صراط بعقائد حقه و اعمال صالحه و اخلاق حسنه و امام مفترض الطاعه و شريعت مطهره و كتاب خدا تفسير۱۸۴ کیلوبایت (۱۶٬۸۴۸ واژه) - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۰۹:۳۹
- است؟ (اگر ملک و قدرت در دست ایشان بود) در این صورت (پشیزی و سرسوزنی و حتّی به) اندازهی سوراخ هستهی خرما (که از آن خرما جوانه میزند و ناچیزترین شیء۱۹ کیلوبایت (۱٬۴۳۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۴۹
- (ع) دلگير و متوقف و متحير ميگشتند و دنيا در نظرشان تيره و تار ميشد و در موقعيكه بذل غنائم و صدقات ميشد بعجله براى اغتنام و أخذ حاضر بودند و چون بناء اداء۵۷ کیلوبایت (۴٬۶۷۹ واژه) - ۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۱۶:۰۵
- الحشر ٤ (بخش معنی کلمات و عبارات)است و تا خوار كند متمرّدان را. تفسير تسبيح و تنزيه و تقديس تمام موجودات ارضيّه و سماويّه خالق و جلد 5 صفحه 171 مربّى و نگهدار خودشان را بلسان حال و مقال۳۳ کیلوبایت (۲٬۷۹۱ واژه) - ۱۱ تیر ۱۴۰۱، ساعت ۰۰:۵۵
- طلوع فجر و آفتاب و بهتر از آن و نيز در كنار آبشارى كه خداوند بقدرت خود در مناظر آنها براى صفاء آن و شرب ايشان و درختان بهشتى ايجاد و جارى فرموده و هيچ وقت۱۶ کیلوبایت (۱٬۳۰۸ واژه) - ۴ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۲۷
- المدثر ٤١ (بخش معنی کلمات و عبارات)عبارت از ايمان و اطاعت و تأخر را عبارت از كفر و معصيت دانسته و گفتهاند مؤمن و مطيع مقدّم است در عقول و درجات و كافر و عاصى مؤخر است در آنها و هر نفسى گرو۲۶ کیلوبایت (۲٬۴۴۱ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۸:۰۲