نتایج جستجو
از الکتاب
- الأعراف ١٨١ (رده قضاوت عدالت پیشگان)باطل ۳ جنیان: عادل ۱ ; جنیان هدایتگر ۱، ۵ حسن عقلى:۴ عدالت پیشگان:۱ قضاوت عدالت پیشگان ۱ ۴ قضاوت: عدالت در قضاوت ۵ ; قضاوت حق ۴ هدایت: ابزار هدایت ۳ ; روش۲۸ کیلوبایت (۲٬۴۵۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۷
- المائدة ٤٢ (رده عدالت با پیروان ادیان)حکمت فاحکم بینهم بالقسط) ۱۸- خداوند، دوستدار عدالت پیشگان (إنّ اللّه یحب المقسطین) ۱۹- تنها عدالت پیشگان شایسته مهر و محبت هستند. (إنّ اللّه یحب المقسطین)۵۰ کیلوبایت (۳٬۹۲۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۱
- سازيم؟! آیا (با حکمت و عدالت ما سازگار است) کسانی را که ایمان میآورند و کارهای شایسته انجام میدهند، همچون تباهکاران (و فساد پیشگان در زمین) بشمار آوریم؟۳۴ کیلوبایت (۲٬۶۷۳ واژه) - ۲۴ دی ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۴۳
- كردن و رعايت عدالت نسبت به كسانى كه در امر دين با شما پيكار نكردند و از خانه و ديارتان بيرون نراندند نهى نمى كند، چرا كه خداوند عدالت پيشگان را دوست دارد۳۵ کیلوبایت (۴٬۰۹۲ واژه) - ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۵:۴۹
- بن كندن آن است اگر نباشد تا متنبه شوند بوجوب طاعت و پى ببرند بسر حكمت و عدالت و بنظر حقير اين اوصاف اوصاف همان كفار است كه در آيه قبل ذكر شد كه قابل هدايت۱۲۸ کیلوبایت (۱۱٬۳۶۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۴۲
- و اداى آن هر دو شهادت است ، يعنى هر دو حق را حفظ واقامه مى كنند، و قسط و عدالت را به پا مى دارند. چرا خداوند در اين آيه اقامه شهادتمى كند توضيحى درباره۲۸ کیلوبایت (۲٬۰۶۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۴۶
- تلخ و بدبو و بد طعم و کشنده میخورند. تفسیر آیات ۱- درخت زقّوم، غذاى گناه پیشگان در قیامت (إنّ شجرت الزقّوم . طعام الأثیم) «أثیم» (از ماده «إثم») به معناى۱۷ کیلوبایت (۱٬۳۰۶ واژه) - ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۳۳
- جوشش آب هاى داغ (کغلى الحمیم) ۲- مواد مذاب و گداخته، مجازات الهى براى گناه پیشگان (إنّ شجرت الزقّوم ... کغلى الحمیم) تشبیهات قرآن: تشبیه به جوشش آب داغ ۱;۱۶ کیلوبایت (۱٬۳۰۱ واژه) - ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۳۴
- نطقيه فكريهمنشاء اخلاق آدمى است اصول اخلاق فاضله : عفت ، شجاعت ، حكمت و عدالت تلقين علمى و تكرار عملى ، راه رهايى از رذائل و كسبفضائل است ويژگى هاى مسلك۵۹ کیلوبایت (۴٬۸۰۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۴۴
- خط سیری تعیین کرده است که با مرگ هرگز پایان نمیگیرد، او اعتراف دارد که عدالت مطلق پروردگار در انتظار همگان است و چنان نیست که اعمال ما در این جهان، بیحساب۶۷ کیلوبایت (۵٬۸۶۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۴۲
- میگیرد. آیا این دو انسان با هم قابل مقایسهاند؟! اولی نمیتواند از حق و عدالت و خیر خواهی و کمک به دیگران صرف نظر کند، و دومی دلیلی برای هیچ گونه از این۴۲۸ کیلوبایت (۳۹٬۴۴۵ واژه) - ۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۰۳:۵۶