نتایج جستجو
از الکتاب
- تجزیه امت ها به گروه هاى مختلف است. بعضى نیز احتمال داده اند: «زُبُر» جمع «زبور» به معناى کتاب بوده باشد، یعنى هر یک از آنها دنباله رو کتابى از کتب آسمانى۵ کیلوبایت (۴۵۳ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۳:۴۶
- عنق) جمع زبور است و هر كتاب حكمت را زبور گويند (مجمع) صحاح و قاموس و اقرب مطلق كتاب گفتهاند. راغب گويد به هر كتابى كه با حروف درشت باشد زبور گويند و بعضى۵ کیلوبایت (۴۵۸ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۵:۰۰
- ذكر و زبور در اين آيه چيست فرمود ذكر نزد خدا است و زبور كتاب داود عليه السّلام است و هر كتابيكه نازل شده نزد اهل علم است كه مائيم و محتويات زبور كه در۳۳ کیلوبایت (۲٬۹۷۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۱۷
- ذكر و زبور در اين آيه چيست فرمود ذكر نزد خدا است و زبور كتاب داود عليه السّلام است و هر كتابيكه نازل شده نزد اهل علم است كه مائيم و محتويات زبور كه در۳۷ کیلوبایت (۳٬۴۲۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۱۷
- الأنعام ٢٠ (رده محمد در زبور)ره فرموده در شان يهود و نصارى نازل شده است چون خداوند در تورية و انجيل و زبور صفت پيغمبر خاتم و اصحاب او را بيان فرموده چنانچه دلالت نموده بر آن بقول خود۳۴ کیلوبایت (۲٬۷۱۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۳
- ذكر و زبور در اين آيه چيست فرمود ذكر نزد خدا است و زبور كتاب داود عليه السّلام است و هر كتابيكه نازل شده نزد اهل علم است كه مائيم و محتويات زبور كه در۳۹ کیلوبایت (۳٬۶۳۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۱۷
- ذكر و زبور در اين آيه چيست فرمود ذكر نزد خدا است و زبور كتاب داود عليه السّلام است و هر كتابيكه نازل شده نزد اهل علم است كه مائيم و محتويات زبور كه در۴۷ کیلوبایت (۴٬۲۷۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۱۷
- او يونس من هارون على نصارى انن سليمان وحى ام ا نا ربب داود انتم خلص ه علم زبور هم بعد لا۱ کیلوبایت (۴۹ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۶:۵۹
- ذكر و زبور در اين آيه چيست فرمود ذكر نزد خدا است و زبور كتاب داود عليه السّلام است و هر كتابيكه نازل شده نزد اهل علم است كه مائيم و محتويات زبور كه در۵۲ کیلوبایت (۴٬۸۷۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۱۷
- گوئى كنيد از او در وقت تلاوت زبور قمّى ره نقل نموده كه جلد 4 صفحه 351 هر وقت داود عليه السّلام بصحرا ميرفت و قرائت زبور ميفرمود كوهها و پرندهها و حيوانات۵۰ کیلوبایت (۴٬۹۲۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۳۰
- است زيرا جمع زبور است و زبور كتابي را گويند که در آن پند و اندرز باشد، چنانچه در اخبار دارد که سؤال كردند از زبور حضرت داود فرمودند۲۴ کیلوبایت (۱٬۷۹۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۴۸
- غيره (استفاده از مفردات). [كهف:7]، [كهف:46]، [طه:87] زينت در اين آيات در زبور و مال و وسائل زندگى به كار رفته است و آن از «زيور» فارسى اعم است . [انعام:108]،۵ کیلوبایت (۴۵۱ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۶:۱۷
- کردهایم، و در دودمان آنان نبوّت و کتابها (ی آسمانی، از جمله تورات و انجیل و زبور و قرآن) را قرار دادیم. برخی از آنان راهیاب شدند، و بسیاری از ایشان (از راه۴۰ کیلوبایت (۳٬۳۵۶ واژه) - ۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۰۳
- هرگز به این قرآن و به کتابهایی که پیش از این فرستادهاند (از تورات و انجیل و زبور و غیره) ایمان نخواهیم آورد. (وای بر آنها) و اگر روزی که آن ستمکاران را در۵۳ کیلوبایت (۳٬۸۷۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۳۰
- آيا چگونه بود نمايش خشم و انكار من گفتار و كردار آنها را و در مجمع فرموده زبور ثابتتر است در كتابت از كتاب چون آن كنده شده است مانند كندن سنگ و محتمل است۳۵ کیلوبایت (۲٬۷۸۳ واژه) - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۱:۴۰
- كفر ورزيدند (به مؤاخذه و مجازات) گرفتم، پس كيفر من چگونه است؟ «زبر» جمع «زبور» به معناى كتابهايى است كه از نوعى برجستگى برخوردار باشد. 1- آشنايى با مشكلات۲۸ کیلوبایت (۲٬۴۱۷ واژه) - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۱:۴۱
- فصح شىء الک قتل سلم ابو ملء منن ذهب بعد اخر ترک منع مع حسب ذنب لئک اسباط زبور زکريا رحم جىء نفس ازر ملک رئى يعقوب بعث وقى رجع سجد يحيى نفع مرء۹ کیلوبایت (۸۵۴ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۳:۳۸
- الا لا صلح کشف اذ اسباط الى فضل اتى يعقوب داود على ابق عن ا ليل علم اسحاق زبور الياس ابو ب نفع فلک عذب قد قصص ابراهيم خزى يحيى شحن فى وحى قرى حيى۱۱ کیلوبایت (۱٬۱۵۸ واژه) - ۱۶ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۳:۴۲
- آيا چگونه بود نمايش خشم و انكار من گفتار و كردار آنها را و در مجمع فرموده زبور ثابتتر است در كتابت از كتاب چون آن كنده شده است مانند كندن سنگ و محتمل است۲۹ کیلوبایت (۲٬۶۲۷ واژه) - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۱:۳۹
- گوئى كنيد از او در وقت تلاوت زبور قمّى ره نقل نموده كه جلد 4 صفحه 351 هر وقت داود عليه السّلام بصحرا ميرفت و قرائت زبور ميفرمود كوهها و پرندهها و حيوانات۳۹ کیلوبایت (۳٬۵۱۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۳۰