نتایج جستجو
از الکتاب
- کَرِیمٌ). و به این ترتیب به مشرکان لجوج که پیوسته اصرار داشتند این آیات نوعی از کهانت است، و یا- العیاذ باللّه- سخنانی است جنون آمیز، یا همچون اشعار شاعران، یا۲۳ کیلوبایت (۲٬۰۴۳ واژه) - ۴ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۴۵
- کرده، به حضرت خدیجه فرمود: مرا جامه اى بپوشان و یا آن حضرت به وقت شنیدن تهمت کهانت، جنون و سحر درباره خود، احساس ناراحتى کرده به استراحت پرداخت. ۳ - پیامبر(ص)،۲۶ کیلوبایت (۲٬۴۵۶ واژه) - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۵:۰۰
- دشمنان اسلام در مورد قرآن که گاه شعرش میخواندند، و گاه سحر، و گاه نوعی کهانت، قرآن میگوید: هیچ یک از این نسبتها صحیح نیست، بلکه این آیات وسیلهای است۲۶ کیلوبایت (۲٬۴۴۰ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۵۴
- (آیه 21)- در این آیه میافزاید: اصرار آنها در تکذیب قرآن و نسبت آن به سحر و کهانت و شعر بیهوده است این آیات، سحر و دروغ نیست «بلکه قرآن با عظمت است ...» (بل۳۲ کیلوبایت (۳٬۰۸۹ واژه) - ۲ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۰۵:۰۰
- تردستى چشم شخصرا از كارى كه مىكند منحرف مىنمايد... طبرسى فرموده: سحر و كهانت و حيله نظير هم اند از جمله سحر تصرفى است كه در چشم واقع مىشود تا گمان كند۷ کیلوبایت (۶۳۵ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۳:۲۱
- صلّی اللّه علیه و آله مقارن بوده، مقدمه هدایت انسانها، و برچیده شدن دستگاه کهانت و خرافات دیگری مانند آن است. اما از آنجا که «جنّ» به مسأله استراق سمع دلبستگی۳۵ کیلوبایت (۳٬۰۲۸ واژه) - ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۰:۴۸
- مقایسه کردن است و مقصود سنجیدن آیات قرآن با کلام هاى دیگر (مانند سحر، و کهانت و سخنان دیوانگان) است. ۲ - مبارزه کافران با قرآن و رسالت پیامبر(ص)، با اندیشه۴۰ کیلوبایت (۳٬۹۸۰ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۴۳
- شنيده بودند از آسمان پيش از ولادت پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم و كهانت كاهنان از اين راه بود و بنى آدم مانند شما جنّيان يا جنّيان مانند شما بنى۳۱ کیلوبایت (۲٬۳۵۸ واژه) - ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۰:۴۳
- شنيده بودند از آسمان پيش از ولادت پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم و كهانت كاهنان از اين راه بود و بنى آدم مانند شما جنّيان يا جنّيان مانند شما بنى۲۸ کیلوبایت (۲٬۵۱۱ واژه) - ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۰:۴۳
- است. مراد از «قَدَّرَ»، «تقدير» به معناى مقايسه ميان قرآن با سحر و شعر و كهانت است. قرآن در مورد كفر و دروغ، كلمه «قُتِلَ» را يكبار به كار برده است: «قُتِلَ۳۳ کیلوبایت (۳٬۳۳۵ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۴۶
- شنيده بودند از آسمان پيش از ولادت پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم و كهانت كاهنان از اين راه بود و بنى آدم مانند شما جنّيان يا جنّيان مانند شما بنى۳۰ کیلوبایت (۲٬۵۶۱ واژه) - ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۰:۴۷
- شنيده بودند از آسمان پيش از ولادت پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم و كهانت كاهنان از اين راه بود و بنى آدم مانند شما جنّيان يا جنّيان مانند شما بنى۳۲ کیلوبایت (۲٬۷۴۰ واژه) - ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۰:۴۸
- است. مراد از «قَدَّرَ»، «تقدير» به معناى مقايسه ميان قرآن با سحر و شعر و كهانت است. قرآن در مورد كفر و دروغ، كلمه «قُتِلَ» را يكبار به كار برده است: «قُتِلَ۳۷ کیلوبایت (۳٬۶۶۱ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۴۵
- است. مراد از «قَدَّرَ»، «تقدير» به معناى مقايسه ميان قرآن با سحر و شعر و كهانت است. قرآن در مورد كفر و دروغ، كلمه «قُتِلَ» را يكبار به كار برده است: «قُتِلَ۳۵ کیلوبایت (۳٬۵۴۹ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۴۷
- است. مراد از «قَدَّرَ»، «تقدير» به معناى مقايسه ميان قرآن با سحر و شعر و كهانت است. قرآن در مورد كفر و دروغ، كلمه «قُتِلَ» را يكبار به كار برده است: «قُتِلَ۳۸ کیلوبایت (۳٬۷۴۰ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۴۶
- است. مراد از «قَدَّرَ»، «تقدير» به معناى مقايسه ميان قرآن با سحر و شعر و كهانت است. قرآن در مورد كفر و دروغ، كلمه «قُتِلَ» را يكبار به كار برده است: «قُتِلَ۳۸ کیلوبایت (۳٬۶۸۳ واژه) - ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۴۷
- طالبان حق ايمان آورده بودند و آنانكه عناد و لجاج داشتند حمل بر سحر و شعبده و كهانت ميكردند و هر وقت كسى بآنها اعتراض ميكرد كه با اين معجزات با هرات و آيات بيّنات۳۸ کیلوبایت (۲٬۹۳۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۳
- شنيده بودند از آسمان پيش از ولادت پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم و كهانت كاهنان از اين راه بود و بنى آدم مانند شما جنّيان يا جنّيان مانند شما بنى۴۱ کیلوبایت (۳٬۶۲۹ واژه) - ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۰:۴۴
- شنيده بودند از آسمان پيش از ولادت پيغمبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم و كهانت كاهنان از اين راه بود و بنى آدم مانند شما جنّيان يا جنّيان مانند شما بنى۴۳ کیلوبایت (۳٬۹۵۵ واژه) - ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۲۰:۴۰
- كردند كه آيات قرآنى را باطل كنند و به جهت آن زبان طعن گشودند و نسبت سحر و كهانت و شعر و اساطير الاولين به آن دادند، مُعاجِزِينَ: در حالتى كه پيشى گيرندگانند۲۸ کیلوبایت (۲٬۳۲۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۱۸