نتایج جستجو
از الکتاب
- الحديد ٢٧ (رده جایگاه رأفت)۱۹; راهبان مؤمن ۱۹; زیادى راهبان فاسق ۲۰; کمى راهبان مؤمن ۲۰ رأفت: جایگاه رأفت ۱۱; منشأ رأفت ۱۲، ۱۳ رحمت: منشأ رحمت ۱۲ رهبانیت: بدعت رهبانیت ۱۵، ۱۶; تاریخ۷۷ کیلوبایت (۶٬۶۴۷ واژه) - ۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۰۴
- در الميزان ذيل آيه 143 بقره مىگويد: فرق ما بين رأفت و رحمت با آن كه هر دو در معنى شريكند آن است كه رأفت مخصوص به كسى است كه مبتلى و گرفتار باشد ولى رحمت۳ کیلوبایت (۲۱۶ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۵:۲۸
- التوبة ١١٧ (رده آثار رأفت خدا)صبر بر حق ۳ خدا: آثار رحمت خدا ۱۲; آثار رأفت خدا ۱۲; زمینه رحمت خدا ۱۳; زمینه رأفت خدا ۱۳ رأفت خدا: مشمولان رأفت خدا ۱ رحمت: مشمولان رحمت ۱ عمل: سختى عمل۶۵ کیلوبایت (۶٬۰۳۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۰۰
- آل عمران ٣٠ (رده رأفت خدا)من سوء تودّ ... و یحذرکم اللّه نفسه) ۱۵ - رأفت گسترده الهى بر بندگان (و اللّه رءوف بالعباد) ۱۶ - محبّت و رأفت خداوند نسبت به بندگان، علت هشدارهاى لازم به۴۷ کیلوبایت (۳٬۹۰۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۴۶
- Javascript to function. هر یک از زن و مرد زناکار را صد تازیانه بزنید؛ و نباید رأفت (و محبّت کاذب) نسبت به آن دو شما را از اجرای حکم الهی مانع شود، اگر به خدا۵۷ کیلوبایت (۴٬۸۹۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۲۰
- واو و نون جمع بسته مىشود براى تغليب جانب و صفيّت بر اسميّت. [مائده:82]. رأفت نصارى بر مسلمين آن است كه عدهاى از آنها قسيس و راهب اند (و كلام حق را براى۲ کیلوبایت (۱۵۴ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۰۲
- القصص ٥٦ (رده رأفت محمد)بالمهتدین) انسان: محدوده علم انسان ۷ خدا: آثار مشیت خدا ۴; علم غیب خدا ۸ محمد(ص): رأفت محمد(ص) ۲; محدوده قدرت محمد(ص) ۱; هدایتگرى محمد(ص) ۲ مهتدین :۶ تشخیص مهتدین۵۰ کیلوبایت (۴٬۸۵۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۲۶
- از مرد و زن معين مىكند و نيز دستور مىدهد كه اسير عاطفه نشده و بر آن دو رأفت نكنيد حكم تابع واقع است نه عاطفه بايد ناموس جامعه در امان باشد و نيز عدهّاى۴ کیلوبایت (۳۳۸ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۵:۲۸
- » گفتند: خدایا، ما بر خویش ستم کردیم و اگر تو ما را نبخشی و به ما رحمت و رأفت نفرمایی سخت از زیانکاران خواهیم بود. گفتند: پروردگارا! ما بر خود ستم ورزیدیم،۳۵ کیلوبایت (۲٬۶۲۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۵۵
- البقرة ١٤٣ (رده رأفت خدا)تنبيه: رأفت عبارت است از رقت حاصله در قلب كه مايل شود به طرف مقابل لطف نمايد، لكن اين قسمت موجب تغير و حدوث، و آن بر ذات سبحانى محال است. پس لازمه رأفت كه۱۲۱ کیلوبایت (۱۰٬۷۰۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۴:۴۴
- خودتان جفتی بیافرید که در کنار او آرامش یافته و با هم انس گیرید و میان شما رأفت و مهربانی برقرار فرمود. در این امر نیز برای مردم بافکرت ادلهای (از علم و۴۴ کیلوبایت (۳٬۷۰۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۲۷
- بِالبَيّنَات وَ أنزَلنَا مَعَهُمُ الكِتَابَ وَ المِيزَان...» منظور از قرار دادن رأفت و رحمت در دل هاى پيروان عيسى «ع» مراد از نورى كه خدا براى مؤمنان قرار مى۴۰ کیلوبایت (۳٬۳۵۶ واژه) - ۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۰۳
- سوگند مىخورم به آلاى خود بر تو در ازل، و به لطف خود با تو در وجود، و به رأفت من مر تو را تا ابد، و جواب قسم بعد آن باشد. 5- قول مشهور آنكه «انا اللّه۱۹ کیلوبایت (۱٬۵۷۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۰۴
- آن به اعتبار غايات، يعنى افعال باشد، نه مبادى كه انفعالات است. مثلا محبت و رأفت ناشى گردد از رقّت قلب و همچنين غضب منشأش التهاب نفس، و هر دو مستلزم تغيير۲۷ کیلوبایت (۲٬۵۱۹ واژه) - ۲ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۵۲
- تمامى اخلاق بارزه و اعمال صادره از آن ذوات مقدّسه از صلح و جنگ و مهر و قهر و رأفت و رقت و غلظت و خشونت ناشى از يك غريزه الهيّه و ناظر بيك هدف و مقصود است و۲۳ کیلوبایت (۲٬۱۰۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۰۴
- وَ يَبْقى ... ذُو الْجَلالِ وَ الْإِكْرامِ 7- جلال الهى همراه با رحمت و رأفت است. «ذُو الْجَلالِ وَ الْإِكْرامِ» 8- مرگ، نعمت است. كُلُّ مَنْ عَلَيْها۲۹ کیلوبایت (۲٬۶۳۸ واژه) - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۰۲
- كافِرُونَ فَانْتَقَمْنا جلد 8 - صفحه 447 9- انتقام و خشونت در جاى خود با رحمت و رأفت الهى منافاتى ندارد. «فَانْتَقَمْنا مِنْهُمْ» 10- از حوادث تلخ تاريخ عبرت۲۵ کیلوبایت (۱٬۷۹۶ واژه) - ۹ مهر ۱۴۰۱، ساعت ۰۸:۴۹
- وَ يَبْقى ... ذُو الْجَلالِ وَ الْإِكْرامِ 7- جلال الهى همراه با رحمت و رأفت است. «ذُو الْجَلالِ وَ الْإِكْرامِ» 8- مرگ، نعمت است. كُلُّ مَنْ عَلَيْها۳۱ کیلوبایت (۲٬۶۸۸ واژه) - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۰۴
- هيچوقت بر خلاف مصلحت خودشان عمل ننمايند و اين از نهايت رحمت و لطف و مهربانى و رأفت الهى است و شايد باين جهت قبل از نقل كلام آنها كه جواب شرط است بجمله معترضه۳۰ کیلوبایت (۲٬۵۰۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۰۹
- تمامى اخلاق بارزه و اعمال صادره از آن ذوات مقدّسه از صلح و جنگ و مهر و قهر و رأفت و رقت و غلظت و خشونت ناشى از يك غريزه الهيّه و ناظر بيك هدف و مقصود است و۲۶ کیلوبایت (۲٬۲۸۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۰۴