نتایج جستجو
از الکتاب
- الأعراف ٥٤ (رده منشأ خیر)۱ ; ربوبیت خدا ۱، ۲، ۴، ۱۴، ۱۶ ; مالکیت خدا ۱۲ خورشید: خلقت خورشید ۱۰ خیر: منشأ خیر ۱۳، ۱۴ ربوبیت: شرایط ربوبیت ۲ ; مستحق ربوبیت ۲ روز: استتار روز ۶، ۷،۸۴ کیلوبایت (۷٬۴۵۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۵
- Tabber requires Javascript to function. میگوید: «مال زیادی را (در کارهای خیر) نابود کردهام!» مىگويد: مال انبوهى را نابود كردم گويد: «مال فراوانى تباه۳۴ کیلوبایت (۳٬۲۶۳ واژه) - ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۰۳:۰۶
- الدنیا و ما عند اللّه خیر و أبقى) ۲ - موهبت هاى اخروى، بهتر از بهره ورى هاى دنیایى و برتر از آن است. (فما أوتیتم ... و ما عند اللّه خیر) ۳ - نعمت ها و بهره۳۹ کیلوبایت (۳٬۱۲۷ واژه) - ۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۵۲
- [قرآن] سخنی قاطع است كه هر آينه آن مسلّماً قرآن سخن فیصله بخشی است (که خیر و شر، و خوب و بد، و حق و باطل را از هم جدا میسازد، و یگانه وسیلهی راه تشخیص۲۸ کیلوبایت (۲٬۶۸۵ واژه) - ۱ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۳۹
- لَکُم فِي الزّبُر اللّه يَقُولُون أُولٰئِکُم وَ نَحْن رَسُولِه جَمِيع إِلَى خَيْر کُفّارُکُم مُنْتَصِر الّذِين مُقْتَدِر عَاهَدْتُم أَ الْمُشْرِکِين در حال۱ کیلوبایت (۳۱ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۵:۲۵
- النور ٦١ (رده زمینه خیر)آفرین و داراى خیر فراوان) و پاکیزه است. (تحیّة من عند اللّه مبرکة طیّبة) «برکة» به معناى رشد و فزونى و «مبارک» به معناى چیزى است که از آن خیر و نعمت بسیار۱۲۱ کیلوبایت (۱۰٬۱۰۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۰
- (خروج از نقص به کمال) را بر او سهل و آسان گردانید. آن گاه راه [هدایت، سعادت، خیر و طاعت] را برایش آسان ساخت. سپس راهش را آسان ساخت. سپس راه را بر او آسان داشته۳۰ کیلوبایت (۲٬۸۳۷ واژه) - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۳۲
- هشدار براى مشرکان مکه (أهم خیر أم قوم تبّع و الذین من قبلهم) ۲- هلاکت قوم «تبّع» و اقوام پیش از آن، به اراده و خواست خداوند (أهم خیر أم قوم تبّع و الذین من۳۴ کیلوبایت (۲٬۹۵۳ واژه) - ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۸:۲۹
- خداوند ، بهترین حافظ و نگهبان است. (فالله خیر حفظًا) ۱۲- خداوند، ارحم الراحمین (مهربان ترین مهربانان) است. (فالله خیر حفظًا و هو أرحم الرحمین) ۱۳- حفاظت و حراست۴۲ کیلوبایت (۳٬۳۱۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۵
- برابر حضرت موسى(ع) (أم أنا خیر من هذا الذى هو مهین) ۲ - جامعه فرعونى، داراى نظامى طبقاتى و مبتنى بر اشرافى گرى (أم أنا خیر من هذا الذى هو مهین) ۳ - لکنت۲۸ کیلوبایت (۲٬۴۵۲ واژه) - ۹ مهر ۱۴۰۱، ساعت ۱۰:۱۲
- الرعد ١١ (رده آثار ترک عمل خیر)موجب تغییر نعمتها مى شوند عبارتند از: ستمگرى بر مردم، دورى از عادت به کار خیر و از انتخاب کردار نیک، کفران نعمتها و ترک شکرگزارى. خداوند عزوجل فرموده: إن الله۷۸ کیلوبایت (۷٬۰۶۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۶
- التوبة ١١٧ (رده سختى عمل خیر)رأفت خدا ۱۳ رأفت خدا: مشمولان رأفت خدا ۱ رحمت: مشمولان رحمت ۱ عمل: سختى عمل خیر ۴ غزوه تبوک: آثار سختى غزوه تبوک ۷; انصار در غزوه تبوک ۶; سختى غزوه تبوک ۲;۶۵ کیلوبایت (۶٬۰۳۷ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۰
- خانه دیگران، بدون اجازه و سلام کردن، به خیر و صلاح جامعه است. (لاتدخلوا بیوتًا غیر بیوتکم حتّى تستأنسوا ... ذلکم خیر لکم) ۹ - به یاد سپردن، پند پذیرفتن و۴۸ کیلوبایت (۴٬۲۹۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۰
- قیامت، روز تحقق عقاب و قهر الهى و یافتن اعمال خیر و شر (و یحذّرکم اللّه نفسه ... یوم تجد کل نفس ما عملت من خیر ... من سوء) ۴ - بقاى اعمال نیک و بد آدمى، در۴۷ کیلوبایت (۳٬۹۰۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۶
- بيشترين به آنها ايمان داشتند. گویند پاکا که تویی، تو سرور ما هستی نه آنان، خیر، ایشان جنیان را میپرستیدند [و] بیشترینهشان به آنان مؤمن بودند گويند: پاك۳۵ کیلوبایت (۲٬۷۷۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۳۱
- را] انکار کردند و هواهای نفسانی خود را پیروی نمودند، در حالی که هر کاری [چه خیر و چه شر، چه حق و چه باطل در قرارگاه ویژه خود] قرار می گیرد [و اینان به زودی۳۰ کیلوبایت (۲٬۷۲۲ واژه) - ۲۵ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۱۸
- حال آنان میگردد، و مسلّماً ایشان راهیافتگان (به جادهی حق و حقیقت و طریق خیر و سعادت) هستند. ایشان بر (سر و سامان)شان درودها و رحمتی (سرشار) از پروردگارشان۳۷ کیلوبایت (۲٬۹۵۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۴
- نسبت به پروردگارشان کفر ورزیدند! دور باد «عاد» -قوم هود- (از رحمت خدا، و خیر و سعادت)! |و [سر انجام] در اين دنيا و روز قيامت با لعنت و نفرين بدرقه شدند۲۹ کیلوبایت (۲٬۲۶۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۳
- هود ٨٨ (رده موفقیت در عمل خیر)است. بنابراین «و ما توفیقى ...»; یعنى ، تنها به کمک خداوند بر انجام کارهاى خیر ، موفق خواهم بود. ۲۵- شعیب(ع) تنها خداوند را مرجع خویش مى دانست و فقط به درگاه۸۰ کیلوبایت (۶٬۹۴۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۳
- لباس (و لباس التقوى ذلک خیر) ۸- ارزش واقعى انسانها در گرو تقواپیشگى است. (و لباس التقوى ذلک خیر) برداشت فوق بر این اساس است که «خیر» وصف باشد نه افعل تفضیل۵۲ کیلوبایت (۴٬۴۲۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۵