تفسیر:المیزان جلد۵ بخش۱۰: تفاوت میان نسخهها
از الکتاب
(Edited by QRobot) |
جزبدون خلاصۀ ویرایش |
||
خط ۱: | خط ۱: | ||
{{تغییر صفحه | قبلی=تفسیر:المیزان جلد۵ بخش۹ | بعدی = تفسیر:المیزان جلد۵ بخش۱۱}} | |||
__TOC__ | __TOC__ | ||
خط ۱۲: | خط ۱۴: | ||
* چهار صفت براى مؤ منين كه از سياق آيه استفاده مى شود | * چهار صفت براى مؤ منين كه از سياق آيه استفاده مى شود | ||
* (رواياتى درباره : كفر بعد از ايمان ، نفىسبيل ، خدعه خدا، ريا،...) | * (رواياتى درباره : كفر بعد از ايمان ، نفىسبيل ، خدعه خدا، ريا،...) | ||
{{تغییر صفحه | قبلی=تفسیر:المیزان جلد۵ بخش۹ | بعدی = تفسیر:المیزان جلد۵ بخش۱۱}} | |||
[[رده:تفسیر المیزان]] | [[رده:تفسیر المیزان]] |
نسخهٔ کنونی تا ۸ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۸:۴۱
→ صفحه قبل | صفحه بعد ← |
- آيات ۱۴۷ - ۱۳۶ سوره نساء
- معناى جمله « يا ايها الذين آمنوا آمنوا » و اقوالى كه در اين مورد گفته شده است
- توبه و مغفرت الهى ؛ طبعا و عادتا شامل كسانى كه براى بار دوم به كفر بگروندنمى شود
- احتمالاتى كه در معناى « دور بار ايمان آوردن و سپس كفر ورزيدن » مى رود
- تهديد برخى از مؤ منين كه كافران را دوست و ولى خود مى گيرند و با آنان مجالست ومخالطت مى كنند
- مراد از نفى سبيل در جمله : « لن يجعل الله للكافرين على المؤ منين سبيلا »
- معناى خدعه منافقين به خدا و خدعه خدا به آنان و ذكر چند صفت از اوصاف منافقين
- ترك ولايت مؤ منين و قبول ولايت كفار « نفاق » است واعمال بد بندگان حجتى است عليه آنان
- شرايط از بين بردن ريشه هاى نفاق و رهائى از صفات زشت آن
- چهار صفت براى مؤ منين كه از سياق آيه استفاده مى شود
- (رواياتى درباره : كفر بعد از ايمان ، نفىسبيل ، خدعه خدا، ريا،...)
→ صفحه قبل | صفحه بعد ← |