تفسیر:المیزان جلد۴ بخش۴: تفاوت میان نسخهها
از الکتاب
(Edited by QRobot) |
جزبدون خلاصۀ ویرایش |
||
خط ۱: | خط ۱: | ||
{{تغییر صفحه | قبلی=تفسیر:المیزان جلد۴ بخش۳ | بعدی = تفسیر:المیزان جلد۴ بخش۵}} | |||
__TOC__ | __TOC__ | ||
خط ۱۳: | خط ۱۵: | ||
* عفو و مغفرت در قرآن به چه معنا است ؟ | * عفو و مغفرت در قرآن به چه معنا است ؟ | ||
* شرك مرگ ، و معصيت ظلم است و مغفرت ازاله مرگ و ظلمت مى باشد | * شرك مرگ ، و معصيت ظلم است و مغفرت ازاله مرگ و ظلمت مى باشد | ||
{{تغییر صفحه | قبلی=تفسیر:المیزان جلد۴ بخش۳ | بعدی = تفسیر:المیزان جلد۴ بخش۵}} | |||
[[رده:تفسیر المیزان]] | [[رده:تفسیر المیزان]] |
نسخهٔ کنونی تا ۸ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۸:۲۳
→ صفحه قبل | صفحه بعد ← |
- آيات ۱۵۵ - ۱۴۹، سوره آل عمران
- مرعوب گشتن دشمنان رسول الله (ص ) از خصائص آن نبى گرامى است
- معناى (اءمنة ) و (نعاس ) و احاطه شدن طائفهاى از مسلمانان آندو در جنگ احد
- به فكر جان خود بودن و ديد جاهليت داشتن ؛ اوصاف فراريان از جنگ احد
- رد توهم باطلبرخى كه پنداشته اند دين خلق هرگز شكست نمى خورد
- سنت اسباب و مسببات ، عام است و امر نبوت و دعوت ، از آن مستثنا نيست
- جواب كسانى كه به كشته شدن مسلمانها در جنگ احد اعتراض داشتند
- سخنان عجيب برخى مفسرين در تفسير اين آيه
- هر يك از گناهان ، آدمى را به سوى گناه ديگرى مى كشاند
- خداوند حليم فراريان از جنگ را مورد عفو خود قرار مى دهد
- عفو و مغفرت در قرآن به چه معنا است ؟
- شرك مرگ ، و معصيت ظلم است و مغفرت ازاله مرگ و ظلمت مى باشد
→ صفحه قبل | صفحه بعد ← |