روایت:من لايحضره الفقيه جلد ۱ ش ۲۸۰۴: تفاوت میان نسخه‌ها

از الکتاب
(Edited by QRobot)
 
جز (Move page script صفحهٔ من لايحضره الفقيه جلد ۱ ش ۲۸۰۴ را بدون برجای‌گذاشتن تغییرمسیر به روایت:من لايحضره الفقيه جلد ۱ ش ۲۸۰۴ منتقل کرد)
 
(بدون تفاوت)

نسخهٔ کنونی تا ‏۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ساعت ۰۳:۵۹


آدرس: من لا يحضره الفقيه، جلد ۱، أَبْوَابُ الصَّلَاةِ وَ حُدُودِهَا-بَابُ وُجُوبِ الْجُمُعَةِ وَ فَضْلِهَا وَ مَنْ وُضِعَتْ عَنْهُ وَ الصَّلَاةِ وَ الْخُطْبَةِ فِيهَا

و قال النبي ص :


من لايحضره الفقيه جلد ۱ ش ۲۸۰۳ حدیث من لايحضره الفقيه جلد ۱ ش ۲۸۰۵
روایت شده از : حضرت محمد صلی الله علیه و آله
کتاب : من لايحضره الفقيه - جلد ۱
بخش : أبواب الصلاة و حدودها-باب وجوب الجمعة و فضلها و من وضعت عنه و الصلاة و الخطبة فيها
عنوان : حدیث حضرت محمد (ص) در کتاب من لا يحضره الفقيه جلد ۱ أَبْوَابُ الصَّلَاةِ وَ حُدُودِهَا-بَابُ وُجُوبِ الْجُمُعَةِ وَ فَضْلِهَا وَ مَنْ وُضِعَتْ عَنْهُ وَ الصَّلَاةِ وَ الْخُطْبَةِ فِيهَا
موضوعات :

ترجمه

‏محمد جواد غفارى, من لا يحضره الفقيه - جلد ۲ - ترجمه على اكبر و محمد جواد غفارى و صدر بلاغى, ۱۰۰

پيامبر خدا صلّى اللَّه عليه و آله فرمود: هر واعظى قبله مخاطبين است، و هر مخاطبى نيز قبله خطيب است يعنى مقابل يا واعظ براى شنوندگان در حكم قبله است، و هر شنونده و مخاطبى نيز براى خطيب در حكم قبله است (كه روى گرداندن آنان از يك ديگر جايز نيست). منظور حديث، در نمازهاى جمعه و عيدين و استسقاء است.


شرح

آیات مرتبط (بر اساس موضوع)

احادیث مرتبط (بر اساس موضوع)