مشارکتهای کاربری Adel
از الکتاب
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۱۱:۵۴۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۵۴ تفاوت تاریخچه +۲۲۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ ←معناى جمله: «قادر على ان يخلق مثلهم» کنونی
- ۱۱:۵۴۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۵۴ تفاوت تاریخچه +۲۹۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ ←چون دليل و برهان نتيجه نبخشيد، گواهى را به خدا واگذار
- ۱۱:۳۶۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۳۶ تفاوت تاریخچه +۲۵۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ ←توجهى به سياق آيه و دلالت آن
- ۱۰:۵۳۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۵۳ تفاوت تاریخچه +۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ ←توضيح برهانى عقلى بر اين كه تحمل وحى، خاص انبياء الهى است
- ۱۰:۵۲۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۵۲ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ ←توضيح برهانى عقلى بر اين كه تحمل وحى، خاص انبياء الهى است
- ۱۰:۵۰۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۵۰ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ ←توضيح برهانى عقلى بر اين كه تحمل وحى، خاص انبياء الهى است
- ۱۰:۵۰۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۵۰ تفاوت تاریخچه +۱۹۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ ←توضيح برهانى عقلى بر اينكه تحمل وحى خاص انبياء الهى است
- ۱۰:۴۰۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۴۰ تفاوت تاریخچه +۹۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ ←تقرير و توضيح برهان بر نبوت عامه و اثبات آن
- ۱۰:۳۱۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۱ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۰:۲۷۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۲۷ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۰:۲۷۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۲۷ تفاوت تاریخچه +۲۷۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۳ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۱۰:۱۶۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۱۶ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←گفتار بعضى مفسران در ارتباط با دو كلمۀ «بَشَراً» و «رَسُولاً»، در آيه شریفه کنونی
- ۱۰:۱۶۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۱۶ تفاوت تاریخچه +۴۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←گفتار بعضى مفسرين در ارتباط به دوكلمه بشرا ورسولا در آيه واشكالات آن
- ۱۰:۱۲۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۱۲ تفاوت تاریخچه +۱۵۷ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←تحقق بخشيدن به پيشنهاد مشركين ، در شاءن پيامبر«ص» نيست
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۱۴:۴۵۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۴:۴۵ تفاوت تاریخچه −۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←مشروط كردن مشركان، ايمان خود را به معجزاتى غريب و ناممكن!
- ۱۴:۴۴۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۴:۴۴ تفاوت تاریخچه +۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←مشروط كردن مشركان، ايمان خود را به معجزاتى غريب و ناممكن!
- ۱۴:۴۳۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۴:۴۳ تفاوت تاریخچه −۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←مشروط كردن مشركان، ايمان خود را به معجزاتى غريب و ناممكن!
- ۱۴:۴۲۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۴:۴۲ تفاوت تاریخچه +۳۴۵ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←مشروط كردن مشركين ايمان خود را به معجزاتى غريب و ناممكن!
- ۱۴:۳۱۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۴:۳۱ تفاوت تاریخچه +۱۸۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←تحدّى عمومى جنّ وانس، و با تمامى خصوصيات قرآن
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۱۰:۲۸۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۲۸ تفاوت تاریخچه +۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←موارد استعمال كلمۀ «روح»، در آيات قرآن مجيد
- ۱۰:۲۷۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۲۷ تفاوت تاریخچه +۱٬۳۱۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←موارد استعمال كلمه «روح» در آيات قرآن مجيد
- ۰۹:۴۲۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۹:۴۲ تفاوت تاریخچه +۶ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←معناى اين كه فرمود: «روح، از امر خدا است»
- ۰۳:۱۴۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۱۴ تفاوت تاریخچه +۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←معناى اين كه فرمود: «روح، از امر خدا است»
- ۰۳:۱۱۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۱۱ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←معناى اين كه فرمود: «روح، از امر خدا است»
- ۰۳:۰۸۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۳:۰۸ تفاوت تاریخچه −۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←معناى اين كه فرمود: «روح، از امر خدا است»
- ۰۲:۵۸۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۵۸ تفاوت تاریخچه ۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←معناى اين كه فرمود: «روح، از امر خدا است»
- ۰۲:۵۶۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۵۶ تفاوت تاریخچه +۱٬۶۵۷ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←معناى «روح» و توضيح اين كه روح از امر خدا است
- ۰۲:۲۳۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۲۳ تفاوت تاریخچه +۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۰۲:۲۲۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۲۲ تفاوت تاریخچه −۲۴۹ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ ←وجود رابطه و سنخيت بين فعل و فاعل، از نظر قرآن
- ۰۲:۱۹۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۱۹ تفاوت تاریخچه +۲۷ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۲ بدون خلاصۀ ویرایش
- ۰۲:۱۷۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۱۷ تفاوت تاریخچه −۳۷ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←بحث فلسفى (درباره سنخيت وجودى و رابطه ذاتى بين فعل و علت فاعلى) کنونی
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
- ۱۳:۵۴۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۵۴ تفاوت تاریخچه +۳۵ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←بحث فلسفى (درباره سنخيت وجودى و رابطه ذاتى بين فعل و علت فاعلى)
- ۱۳:۵۰۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۵۰ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←نقد سخن فخر رازى، پيرامون آيه: «قُل كُلٌّ يَعمَلُ عَلَى شَاكِلَتِه»
- ۱۳:۵۰۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۳:۵۰ تفاوت تاریخچه +۱۴۵ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←سخن فخر رازى پيرامون آيه: «قل كل يعمل على شاكلته» و نقد آن
- ۱۰:۳۶۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۶ تفاوت تاریخچه −۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←بيان اين كه: «سعادت» و «شقاوت»، از آثار اعتقادات و اعمال انسان است
- ۱۰:۳۵۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۵ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←بيان اين كه: «سعادت» و «شقاوت»، از آثار اعتقادات و اعمال انسان است
- ۱۰:۳۴۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۴ تفاوت تاریخچه +۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←بيان اين كه: «سعادت» و «شقاوت»، از آثار اعتقادات و اعمال انسان است
- ۱۰:۳۴۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۴ تفاوت تاریخچه +۸ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←بيان اين كه: «سعادت» و «شقاوت»، از آثار اعتقادات و اعمال انسان است
- ۱۰:۲۸۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۲۸ تفاوت تاریخچه +۷۸۷ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←بيان اينكه سعادت وشقاوت ضرورى وتغييرناپذير نيست واكتسابى واز آثار اعتقاداتواعمال انسان مى باشد
- ۱۰:۰۱۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۰۱ تفاوت تاریخچه +۲۰۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←صفات درونى انسان علت تامه اعمال بدنى اونيست بلكه مقتضى آنست
- ۰۹:۵۲۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۹:۵۲ تفاوت تاریخچه +۱۱۵ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←معناى «كل يعمل على شاكلته»»
- ۰۹:۴۵۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۹:۴۵ تفاوت تاریخچه +۱۶۷ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←معناى «كل يعمل على شاكلته»»
- ۰۹:۴۴۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۹:۴۴ تفاوت تاریخچه −۱۶۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←سخن صاحب روح المعانى درباره شرور وكلام فخر رازى
- ۰۹:۳۸۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۹:۳۸ تفاوت تاریخچه +۲ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←تقسيمات كلّى امور، در جهان
- ۰۹:۳۷۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۹:۳۷ تفاوت تاریخچه +۱۳۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←تقسيم كلى امور به پنج قسم
- ۰۹:۳۱۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۹:۳۱ تفاوت تاریخچه −۹۰ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←تقسيمات «عدم»، و بيان اين كه كدام قسم آن «شرّ» است
- ۰۹:۲۹۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۹:۲۹ تفاوت تاریخچه −۶۱ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←بحثى فلسفى (در بيان اين كه شرور بالعرض داخل در قضاى الهى هستند)
- ۰۲:۲۳۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۲۳ تفاوت تاریخچه +۱۴۳ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ ←بحثى فلسفى (در بيان اين كه شرور بالعرض داخل در قضاى الهى هستند)
- ۰۲:۰۷۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۰۲:۰۷ تفاوت تاریخچه +۲۰۴ تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۲۱ بدون خلاصۀ ویرایش