تغییرات اخیر

از الکتاب

آخرین تغییرات ویکی را در این صفحه پیگیری کنید.

گزینه‌های تغییرات اخیر نمایش ۵۰ | ۱۰۰ | ۲۵۰ | ۵۰۰ تغییر اخیر در ۱ | ۳ | ۷ | ۱۴ | ۳۰ روز گذشته
نهفتن کاربران ثبت‌نام‌کرده | نهفتن کاربران ناشناس | نهفتن ویرایش‌های من | نمایش ربات‌ها | نهفتن ویرایش‌ جزئی
نمایش تغییرات جدید با شروع از ‏۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ‏۱۰:۱۱
   
فهرست کوته‌نوشت‌ها:
نو
این ویرایش صفحه‌ای تازه ایجاد کرد (همچنین به فهرست صفحات تازه نگاه کنید)
جز
این یک ویرایش جزئی است
ر
این ویرایش را یک ربات انجام داده است
(±۱۲۳)
اندازهٔ صفحه به این تعداد بایت تغییر یافته است.

‏۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

     ‏۱۰:۰۵  تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۲‏‏ ۵ تغییر تاریخچه +۵۲۶ [Adel‏ (۵×)]
     
‏۱۰:۰۵ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏با اين كه ثمره تصريف آيات، ازدياد نفرت كفار بوده، حكمت نزول آيات چه بوده است؟)
     
‏۱۰:۰۴ (کنونی | قبلی) +۱۲۹ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏با اينكه ثمره تصريف آيات ازدياد نفرت كفار بوده ، حكمت نزول آيات چه بوده است ؟)
     
‏۰۹:۵۶ (کنونی | قبلی) −۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏تصريف آيات (تنوع بيان واحتجاج ) به منظور متذكر شدن شنوندگان)
     
‏۰۹:۵۵ (کنونی | قبلی) +۲۱۷ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏تصريف آيات (تنوع بيان واحتجاج ) به منظور متذكر شدن شنوندگان)
     
‏۰۴:۰۵ (کنونی | قبلی) +۱۸۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏آيات ۴۰ - ۵۵ سوره إسراء)
     ‏۰۳:۰۹  تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۱‏‏ ۱۵ تغییر تاریخچه +۱٬۶۶۰ [Adel‏ (۱۵×)]
     
‏۰۳:۰۹ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى درباره پيروى نكردن از غير علم و تقسيم شدن ايمان، بر اعضاء و جوارح)
     
‏۰۳:۰۸ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى درباره پيروى نكردن از غير علم وتقسيم شدن ايمان ، بر اعضاء وجوارح)
     
‏۰۳:۰۷ (کنونی | قبلی) +۳۹۴ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى درباره پيروى نكردن از غير علم وتقسيم شدن ايمان ، بر اعضاء وجوارح)
     
‏۰۲:۵۳ (کنونی | قبلی) +۳۶۸ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏اعمالى كه با ايمان به خدا سازگارى ندارد)
     
‏۰۲:۴۲ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى درباره اجتناب از افراط و تفريط در انفاق، در ذيل آيه شریفه)
     
‏۰۲:۴۱ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى درباره اجتناب از افراط و تفريط در انفاق، در ذيل آيه شریفه)
     
‏۰۲:۴۰ (کنونی | قبلی) +۲۳۶ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى درباره اجتناب از افراط وتفريط در انفاق درذيل آيه : (()
     
‏۰۲:۲۸ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏چند روايت در معناى «أوّابين»)
     
‏۰۲:۲۷ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏چند روايت در معناى «أوّابين»)
     
‏۰۲:۲۶ (کنونی | قبلی) +۱۶۳ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏رواياتى در باره نيكى كردن به پدر و مادر)
     
‏۰۲:۱۸ (کنونی | قبلی) +۲۴۲ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏بحث روايتى)
     
‏۰۲:۰۵ (کنونی | قبلی) +۱۶ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏نهى از تكبّر و گردن فرازى كردن)
     
‏۰۲:۰۴ (کنونی | قبلی) +۲۲۹ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏نهى از تكبر وگردن فرازى كردن)
     
‏۰۱:۵۳ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏تعليل نهى از پيروى از غير علم به آیه: «إنّ السَّمعَ وَ البَصَرَ وَ الفُؤادَ كُلُّ أُولَئِكَ كَانَ عَنهُ مَسؤُولاً»)
     
‏۰۱:۵۱ (کنونی | قبلی) ۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏ردّ اشكالاتى به آيه شریفه، كه مى گويد عمل به اين آيه، خود متابعت از ظنّ است!)

‏۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

     ‏۱۱:۰۶  تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۱‏‏ ۷ تغییر تاریخچه +۹۶۹ [Adel‏ (۷×)]
     
‏۱۱:۰۶ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏نهى از تكبر وگردن فرازى كردن)
     
‏۱۱:۰۴ (کنونی | قبلی) +۱۳ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏كلام مجمع البيان در معناى آيه (ولاتقف ما ليس لك به علم ) ونقد آن)
     
‏۱۰:۵۷ (کنونی | قبلی) +۵۹۰ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏تعليل نهى از پيروى از غير علم به: «إنّ السمع والبصر والفوادكل اولئك كان عنه مسؤولا»)
     
‏۱۰:۴۰ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏ردّ اشكالاتى به آيه شریفه، كه مى گويد عمل به اين آيه، خود متابعت از ظنّ است!)
     
‏۱۰:۳۹ (کنونی | قبلی) +۲۲۳ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏ردّ اشكالاتى به آيه شریفه، كه مى گويد عمل به اين آيه، خود متابعت از ظنّ است!)
     
‏۱۰:۳۰ (کنونی | قبلی) +۱۹ Adel بحث مشارکت‌ها
     
‏۱۰:۲۵ (کنونی | قبلی) +۱۱۸ Adel بحث مشارکت‌ها
     ‏۱۰:۱۶  تفسیر:المیزان جلد۱۳ بخش۱۰‏‏ ۳ تغییر تاریخچه −۲ [Adel‏ (۳×)]
     
‏۱۰:۱۶ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏از هر چیزی که بدان علم و یقین ندارید، پیروی نکنید)
     
‏۱۰:۱۵ (کنونی | قبلی) Adel بحث مشارکت‌ها (←‏از هر چیزی که بدان علم و یقین ندارید، پیروی نکنید)
     
‏۱۰:۱۴ (کنونی | قبلی) −۶ Adel بحث مشارکت‌ها (←‏اشاره به حكم فطرت به لزوم پيروى از علم يا پيروى از ظنّ به استناد حجت علمىوعقلى)