نتایج جستجو

از الکتاب
نتایج ۵۱ - ۷۰ از ۳۳۷
جستجوی پیشرفته

جستجو در فضاهای نام:

  • پيغمبر آخر الزّمان ذكر خير سلام بر آل يس را كه بر حسب اخبار عديده از اهل بيت عصمت و طهارت كه در اوّل سوره يس و در سوره احزاب ذيل آيه انّ اللّه و ملائكته يصلّون
    ۲۰ کیلوبایت (۱٬۷۶۰ واژه) - ‏۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۵۲
  • پيغمبر آخر الزّمان ذكر خير سلام بر آل يس را كه بر حسب اخبار عديده از اهل بيت عصمت و طهارت كه در اوّل سوره يس و در سوره احزاب ذيل آيه انّ اللّه و ملائكته يصلّون
    ۲۱ کیلوبایت (۱٬۷۷۴ واژه) - ‏۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۵۳
  • است بحث روايتى روايتى در ذيل (و ما ارسلنا من من قبلك من ولا نبى ...) كه با عصمت انبيا منافات دارد تفسیر آیات قُلْ يا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّما أَنَا لَكُمْ
    ۱۹ کیلوبایت (۱٬۴۴۰ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
  • (عليه السّلام ) - همانطور كه قبلا اثبات شد - پيغمبر و داراى مقام عصمت الهى بوده و عصمت ، او را از هر لغزش و گناهى حفظ مى كرد، علاوه بر اين ، آن صفات بزرگى
    ۴۳ کیلوبایت (۵٬۲۶۱ واژه) - ‏۴ فروردین ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۰۴
  • مراد، مريم دختر عمران است كه خود را عفيف و پاكيزه داشت و دست هيچكس را بر دامن عصمت خود نگذاشت. فَنَفَخْنا فِيها مِنْ رُوحِنا: پس دميديم، يعنى جبرئيل را فرموديم
    ۳۶ کیلوبایت (۳٬۱۴۱ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
  • به درجات عالى اخلاص معصومين مبناى عصمت معصومين (انبياء و ائمه عليهم السلام ) علم است ، علمى مغاير با ساير علوم ملكه عصمت با مختار منافات ندارد و انصراف معصوم
    ۴۱ کیلوبایت (۳٬۴۱۶ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۴
  • آلهوسلم ) جنى دارد كه قرآن را برايش مى آورد زندگى خاكى ملازم با تكليف است و عصمت انبياء عليهم السلام با مكلف بودن ايشانمنافات ندارد اشاره به اينكه در دعوت
    ۴۶ کیلوبایت (۴٬۴۶۲ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
  • پيغمبر آخر الزّمان ذكر خير سلام بر آل يس را كه بر حسب اخبار عديده از اهل بيت عصمت و طهارت كه در اوّل سوره يس و در سوره احزاب ذيل آيه انّ اللّه و ملائكته يصلّون
    ۲۰ کیلوبایت (۱٬۶۷۲ واژه) - ‏۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۵۱
  • پيغمبر آخر الزّمان ذكر خير سلام بر آل يس را كه بر حسب اخبار عديده از اهل بيت عصمت و طهارت كه در اوّل سوره يس و در سوره احزاب ذيل آيه انّ اللّه و ملائكته يصلّون
    ۲۲ کیلوبایت (۱٬۹۳۶ واژه) - ‏۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۵۳
  • است بحث روايتى روايتى در ذيل (و ما ارسلنا من من قبلك من ولا نبى ...) كه با عصمت انبيا منافات دارد تفسیر آیات فَالَّذِينَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ
    ۲۰ کیلوبایت (۱٬۴۹۱ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۸
  • به درجات عالى اخلاص معصومين مبناى عصمت معصومين (انبياء و ائمه عليهم السلام ) علم است ، علمى مغاير با ساير علوم ملكه عصمت با مختار منافات ندارد و انصراف معصوم
    ۴۷ کیلوبایت (۳٬۹۱۸ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۴
  • است بر اصرار طعمه در خيانت و توغل او در اثم. بيان: واجب است اعتقاد نمودن به عصمت انبياء از اول عمر تا به آخر عمر ايشان، كه هيچ گناه نه صغيره و نه كبيره از
    ۲۵ کیلوبایت (۱٬۹۴۵ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۰
  • پيغمبر آخر الزّمان ذكر خير سلام بر آل يس را كه بر حسب اخبار عديده از اهل بيت عصمت و طهارت كه در اوّل سوره يس و در سوره احزاب ذيل آيه انّ اللّه و ملائكته يصلّون
    ۲۴ کیلوبایت (۲٬۱۹۹ واژه) - ‏۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۵۲
  • بيارى تو پس گرويدند بآنحضرت دسته‌ئى از بنى اسرائيل و اقرار نمودند به نبوّت و عصمت و طهارت او و مادرش و منكر شدند دسته‌اى از آنها تمام مراتب مذكوره را پس خداوند
    ۲۲ کیلوبایت (۱٬۷۲۰ واژه) - ‏۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ساعت ۱۴:۱۸
  • 2 صفحه 502 چنانچه در عيون از حضرت رضا عليه السّلام در جواب اشكال مأمون بر عصمت انبياء بملاحظه ظاهر آيه باين تقريب نقل نموده است و آنكه مأمون بعد از استماع
    ۴۷ کیلوبایت (۴٬۲۶۹ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۷
  • بود، زيرا پيغمبر داراى صفات خاصه‌اى است كه جز علّام الغيوب كسى نداند، مانند عصمت و غير آن. پس تعيينش از جانب او خواهد بود. بعد از آن بر سبيل تهديد و وعيد،
    ۴۳ کیلوبایت (۲٬۹۵۶ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۴
  • 17 - صفحه 300 اقول‌: ‌اينکه‌ تفسير ‌بر‌ خلاف‌ عقيده‌ عصمت‌ انبياء ‌است‌ زيرا معناي‌ معصوم‌ مجرد عصمت‌ ‌از‌ معاصي‌ نيست‌ بلكه‌ ‌از‌ خطا و سهو و اشتباه‌ و
    ۲۶ کیلوبایت (۲٬۳۰۶ واژه) - ‏۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۱۶:۱۰
  • و جواب او را حكايت مى كند بيان عدم منافات انتساب ترس به ابراهيم (ع )، با عصمت آن حضرت معناى ضحك همسر ابراهيم (ع ) (فضحكت ) و وجوهى كه درباره آن گفته شده
    ۲۶ کیلوبایت (۲٬۲۱۲ واژه) - ‏۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۳
  • طالب عليه السّلام بود و از اينجا معلوم ميشود كه تفسير قرآن مخصوص بخاندان عصمت و طهارت است و هر چه از غير ايشان صادر شود خالى از اعتبار بلكه باطل است چنانچه
    ۲۹ کیلوبایت (۲٬۶۲۷ واژه) - ‏۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۳۹
  • زيرا چشم پوشيده نشود از محرمات الهى مگر آنكه سبقت كرده باشد به قلب او مشاهده عصمت و جلال ربوبى. وَ أَنْذِرْهُمْ يَوْمَ الْآزِفَةِ إِذِ الْقُلُوبُ لَدَى الْحَناجِرِ
    ۲۴ کیلوبایت (۱٬۹۷۵ واژه) - ‏۲۷ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۱۲:۳۱