نتایج جستجو
از الکتاب
- گودال قبر، با اينكه اينکه كفار از همان حال نزع و در قبر و عالم برزخ معذب هستند و بودند چنانچه ميفرمايد: (القبر روضة من رياض الجنة او حفرة۲۵ کیلوبایت (۲٬۰۴۹ واژه) - ۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۷:۴۶
- معنى ارسال و تخليط هر دو آمده است) دو دريا كداماند؟ تجاوز نمىكنند يعنى چه؟ برزخ چيست؟. نظير اين آيه، آيه: 61 از سوره نمل است «وَجَعَلَ بَيْنَ الْبَحْرَنِ۲۲ کیلوبایت (۲٬۲۵۶ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۷:۵۸
- کَالدّهَان فَکَانَت مَقَام نَخْل رُمّان رَبّه خَاف لِمَن انْشَقّت بَيْنَهُمَا بَرْزَخ کَالْأَعْلاَم الْجَلاَل فَيُؤْخَذ بِالنّوَاصِي الْأَقْدَام رَبّک الْبَحْر۴ کیلوبایت (۱۱۰ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۷:۲۴
- ارتباط بين اعمال سابق ولا حق انسان ، و نيز ارتباط آن بااعمال ديگران عالم برزخ منزلگاه موقتى است و جنبه تمهيدى براى روز قيامت و بهشت و دوزخ جاودانه دارد۳۳ کیلوبایت (۳٬۰۳۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۴
- ثواب و عقاب و ميزان و صراط و ساير خصوصيات، پس از مرگ از قبر و برزخ و صحراي محشر و بعث و نشر و نامه عمل تماما. لَصادِقٌ جاي انكار و ريب۲۵ کیلوبایت (۲٬۱۹۶ واژه) - ۲ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۰۳
- قامت قيامته) يعني از همان حين موت معذب هستند و در قبر و عالم برزخ و عقبات يوم الحشر که حضرت صادق عليه السّلام فرمود (ان للقيمة خمسين۲۷ کیلوبایت (۲٬۱۹۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۲
- در باره آيه «يَخْرُجُ مِنْهُمَاالُّلؤْلُؤُوَ الْمَرجانَ» روايتى هست كه در «برزخ» ديده شود. لؤلؤ مجموعا شش بار در قرآن بكار رفته يكى در باره مرواريد دنيا۳ کیلوبایت (۱۵۹ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۸:۰۲
- (درباره برزخ و زندگى روح بعد از مرگ ) رواياتى از امام صادق (ع ) درباره ارواح مؤ منين و عالم برزخ آنان داستانى در تاءييد ادله گذشته بر وجود عالم برزخ و حيات۳۷ کیلوبایت (۲٬۹۵۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۴
- نعمتهاى پروردگارتان را انكار مىكنيد؟ «مَرَجَ» به معناى رها ساختن است و «بَرْزَخٌ» به حدّ فاصل ميان دو چيز گفته مىشود. «لؤلؤ» به معناى مرواريدى است كه درون۳۳ کیلوبایت (۳٬۰۲۹ واژه) - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۵:۰۱
- نعمتهاى پروردگارتان را انكار مىكنيد؟ «مَرَجَ» به معناى رها ساختن است و «بَرْزَخٌ» به حدّ فاصل ميان دو چيز گفته مىشود. «لؤلؤ» به معناى مرواريدى است كه درون۳۱ کیلوبایت (۲٬۷۲۰ واژه) - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۰۵:۰۲
- رسيدن دو شدّت به هم ديگر است. شايد غرض شدّت جدائى از دنيا و شدّت مشاهده عالم برزخ باشد . *[قلم:42]. روزى كه كار به شدّت رسد و به سجده دعوت شده و قادر نمىشوند۳ کیلوبایت (۲۹۹ واژه) - ۱۱ دی ۱۳۹۵، ساعت ۱۶:۱۲
- نعم، نزول بليات و امثال اينها و سختي بجان دادن و عذاب قبر و عالم برزخ و سختي حساب و خفّت ميزان و لغزش بر صراط و آمدن نامه بدست چپ و۲۷ کیلوبایت (۲٬۲۰۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۸
- صورت بدنيت پيدا ميكند و روح که تعلق بقالب مثالي گرفته و در عالم برزخ متنعم يا معذب بوده آن را رها ميكند و بهمين بدن عنصري تعلق۳۱ کیلوبایت (۲٬۵۷۱ واژه) - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ساعت ۰۴:۳۲
- مثلا علم در عالم خيال صورتي دارد و در رؤيا صورت ديگر و در عالم برزخ جلوهاي ديگر همين طور است افعال و اعمال انساني مانند نماز و ساير عبادات۶۶ کیلوبایت (۵٬۵۶۸ واژه) - ۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۱۷:۰۲
- (درباره برزخ و زندگى روح بعد از مرگ ) رواياتى از امام صادق (ع ) درباره ارواح مؤ منين و عالم برزخ آنان داستانى در تاءييد ادله گذشته بر وجود عالم برزخ و حيات۴۷ کیلوبایت (۳٬۹۱۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۴
- معاصي از دنيا روند بقدر معاصي در حال نزع و در قبر و در عالم برزخ و در صحراي محشر گرفتار هستند به تفاوت درجات مگر مغفرت و عفو الهي۳۲ کیلوبایت (۲٬۸۳۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۱
- بر- گردند بصورت انسانيت و نه ميتوانند برگردند بعالم دنيا يا بعالم برزخ يا به صحراي محشر يا بحال ديگر. ] (آیه 67)- مجازات دردناک دیگر۲۷ کیلوبایت (۲٬۳۰۵ واژه) - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۳:۲۵
- در عدم اختصاص شفاعت به يوم القيامة بلكه در عالم دنيا و عالم برزخ هم ثابت است. «5» در بيان اينكه شفعاء كيانند. «6» در شرائط شفيع۳۰ کیلوبایت (۲٬۵۰۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۷
- (درباره برزخ و زندگى روح بعد از مرگ ) رواياتى از امام صادق (ع ) درباره ارواح مؤ منين و عالم برزخ آنان داستانى در تاءييد ادله گذشته بر وجود عالم برزخ و حيات۵۹ کیلوبایت (۴٬۸۰۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۴
- ارتباط بين اعمال سابق ولا حق انسان ، و نيز ارتباط آن بااعمال ديگران عالم برزخ منزلگاه موقتى است و جنبه تمهيدى براى روز قيامت و بهشت و دوزخ جاودانه دارد۴۷ کیلوبایت (۴٬۳۰۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۰۴