نتایج جستجو
از الکتاب
- بود بعد از سكوت عيسى عليه السّلام تا دو سال پس از دنيا رحلت نمود زكريّا و ارث برد از او فرزندش يحيى جلد 3 صفحه 472 كتاب و حكمت را با آنكه صبى و صغير بود۲۹ کیلوبایت (۲٬۵۵۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۳
- بزرگترين ناملايمات است . توضيحى در مورد تعبير به اينكه مؤ منين بهشت را به ارث مى برند. وجه اختلاف تعبير در (( وعدنا ربنا(( و (( وعد ربكم (( در آيه شريفه۲۴ کیلوبایت (۱٬۵۶۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۵
- و...بر توحيد خشیت به معناى حقيقى كلمه، فقط در علماء يافت مى شود مراد از «ارث دادن كتاب»، به بندگان برگزیده بحث روایتی تفسیر آیات إِنَّ اللَّهَ عالِمُ غَيْبِ۲۸ کیلوبایت (۲٬۳۰۶ واژه) - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۰۲:۴۹
- - ۴۴، سوره نمل نبوت و علم انبياء عليه السّلام اكتسابى نيست و از ديگران به ارث نمى برند مقصود از ((منطق الطير)) در سخن سليمان عليه السّلام ((علمنا منطق الطير۳۵ کیلوبایت (۲٬۹۷۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- - ۴۴، سوره نمل نبوت و علم انبياء عليه السّلام اكتسابى نيست و از ديگران به ارث نمى برند مقصود از ((منطق الطير)) در سخن سليمان عليه السّلام ((علمنا منطق الطير۳۳ کیلوبایت (۲٬۶۸۱ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- مائيم بجا آورندگان و بتحقيق نوشتيم در زبور بعد از موجب تذكر آنكه زمين را ارث ميبرند بندگان من كه شايستگانند همانا در اين هر آينه كفايت وصول بمطلوب است۳۳ کیلوبایت (۲٬۹۷۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
- کسانی که بر نمازهایشان نگهبانانند. ایشان خودشان وارثانند. کسانی که بهشت را به ارث میبرند، و در آنجا ایشان جاودانانند و بیگمان انسان را بهراستی از عصارهای،۴۷ کیلوبایت (۲٬۰۷۸ واژه) - ۲۲ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۲:۳۷
- مملكت او در حالتى كه خالى بود از او مساكن او، و عمارات او بىصاحب بود، به ارث بردند و تصرف كردند آنها را جماعتى ديگر «1». نكته: تعبير به ذوق در مرگ به جهت۳۴ کیلوبایت (۲٬۸۲۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۶
- پاکیزه باشد، لذا قانون ارث را در باره اموالی که بعد از شما میماند قرار داده است» یعنی اگر گردآوری مال بکلی ممنوع بود قانون ارث موضوع نداشت. ولی روایات۷۰ کیلوبایت (۵٬۸۷۳ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۹
- مائيم بجا آورندگان و بتحقيق نوشتيم در زبور بعد از موجب تذكر آنكه زمين را ارث ميبرند بندگان من كه شايستگانند همانا در اين هر آينه كفايت وصول بمطلوب است۳۷ کیلوبایت (۳٬۴۲۵ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
- یادواره(ی تورات و انجیل و ...) - نوشتیم: «زمین را بیچون بندگان شایستهام به ارث خواهند برد.» بیگمان در این جریان برای مردمان عبادتپیشه نویدی حتمی و رساست۵۱ کیلوبایت (۲٬۴۱۹ واژه) - ۲۲ دی ۱۳۹۵، ساعت ۰۲:۳۷
- شَيْءٍ عالِمِينَ (81) بعد از حضرت داود، حضرت سليمان عليه السلام را خداوند ارث عطا فرمود «1» حياة القلوب، ج 1، ص 330، باب 20، فصل 1. جلد 8 - صفحه 425 ملك۳۷ کیلوبایت (۳٬۱۵۲ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
- ميشود و آنها كسانى بودند كه در عصر پيغمبر ما بودند كه تورية از پدرانشان بآنها ارث رسيده بود و پول ميگرفتند احكام آنرا مطابق دلخواه مردم تغيير ميدادند يا معنى۳۹ کیلوبایت (۳٬۲۸۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۵۷
- - ۴۴، سوره نمل نبوت و علم انبياء عليه السّلام اكتسابى نيست و از ديگران به ارث نمى برند مقصود از ((منطق الطير)) در سخن سليمان عليه السّلام ((علمنا منطق الطير۳۹ کیلوبایت (۳٬۳۶۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۲۴
- ترجمه: «عَآئِلاً»: فقیر و بیچیز (نگا: توبه / ). چیزهائی که پیغمبر از پدر به ارث برد، شتر مادهای و کنیزکی بود (نگا: جزء عمّ شیخ محمّد عبده). خدا او را با۳۸ کیلوبایت (۳٬۷۵۲ واژه) - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۳:۰۸
- است، بسياري از آنها گفتند مراد وارث طفل است که اگر طفل بميرد ارث او را ميبرد يعني بر همان كسي که اولي بميراث طفل است، همين۱۲۴ کیلوبایت (۱۰٬۷۰۰ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۵:۴۵
- مائيم بجا آورندگان و بتحقيق نوشتيم در زبور بعد از موجب تذكر آنكه زمين را ارث ميبرند بندگان من كه شايستگانند همانا در اين هر آينه كفايت وصول بمطلوب است۳۹ کیلوبایت (۳٬۶۳۴ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۷
- بود بعد از سكوت عيسى عليه السّلام تا دو سال پس از دنيا رحلت نمود زكريّا و ارث برد از او فرزندش يحيى جلد 3 صفحه 472 كتاب و حكمت را با آنكه صبى و صغير بود۳۷ کیلوبایت (۳٬۳۵۹ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۳
- بود بعد از سكوت عيسى عليه السّلام تا دو سال پس از دنيا رحلت نمود زكريّا و ارث برد از او فرزندش يحيى جلد 3 صفحه 472 كتاب و حكمت را با آنكه صبى و صغير بود۳۷ کیلوبایت (۳٬۲۱۶ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۳
- بود بعد از سكوت عيسى عليه السّلام تا دو سال پس از دنيا رحلت نمود زكريّا و ارث برد از او فرزندش يحيى جلد 3 صفحه 472 كتاب و حكمت را با آنكه صبى و صغير بود۳۶ کیلوبایت (۳٬۱۵۸ واژه) - ۱ دی ۱۳۹۹، ساعت ۰۶:۱۳